poniedziałek, 6 lipca 2015

Tani, dobry i z apteki/ Cheap, good, from the pharmacy

Cześć:)

Brzmi jak zagadka, prawda? Ale odpowiedź jest banalnie prosta. Chodzi o maść arnikową Elissa. To moje odkrycie roku i kosztuje niecałe 5 złotych w aptece! Da się, jak widać, kupić coś aptecznego za grosze;)

Poznałam ją tydzień po porodzie, kiedy uporczywy siniak po wyrwanym wenflonie (tak, taaak - przy porodzie wyrwałam sobie wenflon i nawet tego nie poczułam) nie chciał się wchłonąć i bolał jak cholera! O maści arnikowej powiedziała mi moja położna, jej cudowne działanie potwierdził lekarz położnik. A sama miałam okazję przekonać się o jej cudownym działaniu na własnej skórze;) Boląca rana zagoiła mi się w trzy, może  w cztery dni. Teraz stosuję ją na siniaki. Przestają boleć i bledną w dwa dni:) Myślę, że taki produkt sprawdzi się w każdym domu, a już na pewno w domu pełnym dzieci;)))


 

Do wyboru mamy dwie pojemności: 10 g i 25 g.

Skład:

Substancja czynna: ekstrakt z kwiatostanu arniki łąkowej (Arnica chamissonis L.)
100 g/100 g; ekstrahent: etanol, wazelina biała.

Działanie: Przeciwzapalne, gojące.

Wskazania do stosowania:
Pomocniczo w stłuczeniach (siniaki), skręceniach (z obrzękiem pourazowym), objawowo po ukąszeniach owadów oraz w dolegliwościach reumatycznych.

Przeciwwskazania: Uczulenie na arnikę lub inne rośliny z rodziny Złożonych (Compositae = Asteraceae).

Interakcje: Nie znane.

Działania niepożądane: Mogą wystąpić odczyny alergiczne skóry (np. alergia kontaktowa).

Okres ciąży i karmienia piersią: Przed zastosowaniem  leku należy poradzić się lekarza. Nie stosować w stanach zapalnych brodawek sutkowych w okresie karmienia piersią.

Środki ostrożności związane ze stosowaniem:
W przypadku wystąpienia wyprysków, pęcherzyków lub innych objawów stanu zapalnego skóry należy skonsultować się z lekarzem.

Sposób stosowania i droga podania:

Maść na skórę. Smarować 2 - 4 razy dziennie zmienione chorobowo powierzchnie skóry.

I oczywiście jest dostępna bez recepty:)












Hi:)

It's not a mystery;) It's just an arnica balm from Elissa. It's my best treatment for 5 PLN.

I got to know about it one week after my labour. I had a very bad bruise after a peripheral venous line:/ And it was over after 3-4 days. Now I know it's always necessary at home:) especially with children. will be also perfect after insects.

This balm is available in two options: 10 g and 25 g.

Ingredients: arnica extract, ethanol, vaseline.

But remember, it's a medicine and you have to always ask doctor or pharmacist.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate

Obserwatorzy