wtorek, 22 marca 2016

Serce na papierze, czyli metryczka od Fill the shape/ My paper heart from Fill the shape

Cześć:)

Dziś pokażę Wam coś, na co miałam ochotę od wielu już miesięcy. Jest to kolorowy wydruk
z imieniem dziecka i ważnymi dla nas słowami, potocznie zwany metryczką:)

Zwykle kupuje się coś takiego zaraz po narodzinach dzieciątka. Ja namyśliłam się dopiero teraz, kiedy nasza córeczka ma już kilkanaście miesięcy;) I nie żałuję!

 



Wybrałam sobie kolorystykę, hasła i kształt, a projekt wykonał Fill the shape

Kontakt, nie dość, że mega sympatyczny, to jeszcze arcy szybki. Wszystkie szczegóły zostały ustalone i po dosłownie godzinie na mailu miałam 12 różnych projektów do akceptacji. Wśród nich był ten jedyny - idealny;) Po dokonaniu wyboru, dostałam plik w wysokiej rozdzielczości do samodzielnego wydruku i oczywiście po kilku dniach pojawił się listonosz z wydrukiem w białej ramce. Całość idealnie wpasowuje się w klimat naszego małego pokoiku. Jest też fajnym pomysłem na prezent dla bobaska, ale też jako pamiątka jakiegoś ważnego wydarzenia czy rocznicy. A nawet jako pamiątkowy prezent dla kolegi z pracy;) Lub na pożegnanie dla kogoś, kto odchodzi z firmy.

Bardzo polecam Fill the shape
Zobaczcie tylko, co mają w ofercie.








Hi:)

Today I want to show you something I just wanted for few months. This is a colorful poster with a name and many many words, which are connecetd with your child, mother or a very special event.


Most people buy this after the labour and I was a little late;) And I bought it few days ago:) But this will be also a very nice gift for a first birhtday:)

I chose proper colours, words and a shape and the project was ready in one hour! Made by: Fill the shape

I recommend you this brand: very nice and fast contact plus many projects and we can choose the best one. Then, we get the high resolution version via email and after few days our poster in a white frame. This product and our little room fit together. This will be also a perfect gift for a new born baby or for parents anniversary etc.

I recommend you Fill the shape
Check their offer via FB:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate

Obserwatorzy