poniedziałek, 16 marca 2015

Paletki Sleek - moja kolekcja/ Sleek palettes - my collection

Hejka:)

dziś wpis tęczowy, bardzo kolorowy, make-upowy. Ostatnio znów mnie wzięło na cienie i już już miałam kupować kolejną paletkę ze Sleeka... na szczęście ogarnęłam się w ostatniej chwili. Przypomniałam sobie ile cieni wydałam, wyrzuciłam a ilu i tak jeszcze nie używam:/ 

W produktach Sleeka zakochałam się kilka lat temu, kiedy jeszcze nie były dostępne w Polsce. Dostawałam je w swoje łapska dzięki uprzejmości Szwagierki z UK. Niestety zdarzało się, że cienie przylatywały ukruszone, połamane, albo po prostu na żywo nie robiły już takiego WOW:/ 

Mimo wszystko udało mi się zebrać sporą kolekcję. Jestem z nich całkiem zadowolona. Ich pigmentacja podbita bazą pod cienie jest bardzo intensywna, długo utrzymują się na powiekach. Niestety strasznie! się osypują, dlatego ciężko z nimi pracować no i są dość mocno perłowe. W moich paletkach nie ma za wiele matów:/ Poza tym od jakiegoś już czasu nie noszę codziennie mocnych, wielobarwnych makijaży, dlatego nie jestem w stanie zużyć nawet dotychczasowych zapasów. I jeszcze kwestia parabenów w składzie...


Hey:)

today a very colorful, rainbow make-up post;) Recently I wanted to buy new Sleek palettes, but thanks God, I didn't;P One quick look into my sponge bag and everything was clear;))) No more eyeshadows!!!

I fell in love with Sleek few years ago, when these products weren't available in Poland. I got them from my Sister-in-law from the UK. Unfortunately some of eyeshadows were completely destroyed because of post office:/

There you go my whole collection. They are all ok, these colours are very intensive especially with the eyeshadows base, but they are also really crumbly and it's hard to cooperate plus most of them are shimmering and parabens inside, hmmm...




Mediterranean Monaco - najmniej lubię te kolory./ Mediterranean Monaco - my worst colours.


Storm - nareszcie do nich dojrzałam;)/ Strom - now I really like them;)


Original - moja pierwsza paletka Sleek:)/ Original - my first Sleek palette:)


Rozświetlacz - bardzo błyszczący produkt, kompletnie nie nadaje się na twarz, podkreśla każdą niedoskonałość i zmarszczkę;) Nakładam jako cień do powiek przy użyciu palca;)))/ Shimmering powder - too shimmering for me, avoid contact with face, too intensive. I used it as eyeshadow applying with my fingers;)))


Sunset - agresywne kolorki, ale ładnie się łączą./ Sunset - agressive colours but they fit together.


Znacie te cienie? Lubicie? Polecacie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate

Obserwatorzy