sobota, 31 grudnia 2016

Sylwestrowe inspiracje - styl glamour

Cześć:)

Dziś żegnamy się z kolejnym rokiem. Jaki był? Udany? Na pewno zaskakujący
i pełen zwrotów akcji. Przynajmniej u mnie. Czego życzę sobie na Nowy Rok? S.P.O.K.O.J.U 
Tylko tego mi trzeba. No i czasem chciałabym pobyć po prostu sama... Bardzo tęsknię za moją samotnością...

Nie będę mówić o postanowieniach noworocznych. Lepiej pokażę Wam kilka fajnych, eleganckich rzeczy, które z pewnością przydadzą się do pełni szczęścia
w komponowaniu sylwestrowych, studniówkowych i karnawałowych stylówek:)


czwartek, 22 grudnia 2016

Maroko-Box i RABAT dla Was - moje nowe orientalne inspiracje

Hej, 

jest takie miejsce w Sieci, gdzie zawsze czuję się jak na wakacjach. Pachnie tam orientem, bogactwem olejów, egzotycznych kwiatów i mydeł. A co najlepsze - takie klimaty zawsze mamy w zasięgu ręki, bo http://marokosklep.com/ działa cały rok:) Ostatnio dostałam od Nich cudowny box z nowościami. Otwieramy?



niedziela, 18 grudnia 2016

Fit marchwiak - ciasto dbających o formę;)

Cześć:)

Jakiś czas temu wypróbowałam ten przepis i muszę przyznać, że ciacho jest wyśmienite. Z pewnością mogą się o nie pokusić osoby dbające o linię. I to nie tylko od święta. W kontekście zbliżających się Świąt polecam je również takim samym Grinch'om jak ja, które gardzą karpiem i kapuchą:PPP



Kosmetyki ze śluzem ślimaka - znacie?

Hej,

od dawna intrygował mnie śluz ślimaka w kosmetykach. Z jednej strony była ta ciekawość. Z drugiej dystans - jak to pachnie? Jaka konsystencja? I jak np. aplikować to coś na twarz?!? Wiem - powiecie, ze kobiety robią gorsze rzeczy
w walce o wieczną młodość;) Ale pewna doza obawy zawsze pozostaje... Roztropnie zaczęłam od maski do włosów. Jak było???




Post nr 500 i matka na imprezie:)

Cześć:)

Dziś będzie trochę o tym, że matka też człowiek i czasem wyjść po prostu musi. Choćby służbowo, haha;) Tak więc pokażę Wam kilka kosmetyków, które towarzyszą mi w ostatnim czasie dość często. Jeszcze latem, nosiłam fuksjowe ombre, z wraz
z nadejściem jesieni zmieniłam się w kasztanowego rudzielca o krótkich włosach
i bujnej grzywie:) To oczywiście sprawka mojego fryzjera;) A do nowych włosów, potrzebowałam też nowej pielęgnacji i produktów do stylizacji. Co to było?






wtorek, 13 grudnia 2016

Dove dry oil z olejem arganowym - lubię to!

Hej,

o mojej miłości do kultowej marki DOVE pisałam już wielokrotnie. Tym razem testowałam serię idealną na zimową porę, czyli Dove Dry Oil z dodatkiem mojego ukochanego oleju arganowego. Uwielbiam go ponad wszystkie inne za jego mega uniwersalność. Sprawdza się z powodzeniem na wszystkich częściach ciała u całej rodzinki;) Zapraszam na recenzję żelu, suchego olejku i kostki myjącej.




Nowy post konkursowy: wygraj ciepły komin dla dziecka od Kori

Cześć:)

Dawno nie było u mnie konkursu. Ale zaczynam nadrabiać już zaległości i jeszcze przed Świętami wraz z KORI, zapraszamy Was na małe rozdanie. Wygrać można komin dla chłopca bądź dziewczynki: z Peppą albo Snoopy'm. Dobra wiadomość jest taka, że mamy dla Was DWA KOMINY - hurrraaa! Brawo KORI - dziękujemy bardzo!!! I zapraszamy do gry:)



piątek, 9 grudnia 2016

Nowości Essence, czyli patent na lekki make up dla zmęczonej mamy;)

Cześć:)

Nareszcie piątek! Albo raczej: znowu piątek?!? Nieważne, w każdym razie po kilku godzinach snu zawsze wyglądam tak samo źle:/ Ekhm, chciałam powiedzieć, po kilku godzinach snu za mało;))) Jak by na to nie patrzeć, zawsze robię szybki
i sprytny makijaż, dzięki któremu nie widać mojego inter galaktycznego zmęczenia AŻ TAK BARDZO;P Dlatego wybieram rozświetlający, jaśniejszy podkład, delikatny efekt strobingu, czarną kreskę i rozświetlone wewnętrzne kąciki. Dobrze robi mi też lekko różowa, zgaszona pomadka. Ostatnio testuję dwie jasne jak gwiazdy nowości Essence, chcecie zobaczyć???


 

wtorek, 6 grudnia 2016

Prezenty dla pary i inspiracje świąteczne deko

Cześć:)

Dziś będzie post z moimi tegorocznymi dekoracjami bożonarodzeniowymi
i propozycjami prezentów dla pary, czyli kosmetyki i planszówka. Oczywiście, gra jest prezentem tak uniwersalnym, że świetnie posłuży całej rodzinie, a nawet paczce znajomych. Mowa bowiem o polskiej gierce wzbogaconej ilustracjami Andrzeja Mleczki o jakże wdzięcznej nazwie - KORPORACJA;) A kosmetyki to propozycja od firmy DermoFuture, dzięki uprzejmości której testuję dla Was co miesiąc coś innego:) I tym razem był to właśnie zestaw idealny na święta (2 produkty
w przydatnej kosmetyczce). Zapraszam:)



poniedziałek, 5 grudnia 2016

Szybkie, proste, tanie menu: 3 pyszne, zimowe przekąski! Szaszłyk, sałatka czy słodka muffinka:)?

Cześć:)

Dziś przychodzę z propozycją trzech szybki, prostych i tanich przekąsek. Będzie coś na ząb, pożywna, chrupiąca sałatka (śmiało można zabrać ją do pracy) i bosko pachnące muffiny, które idealnie sprawdzą się na zimowe wieczory i ranki:) A mnie kojarzą się wyłącznie z dzieciństwem i Mikołajem;))) Gotujemy!



niedziela, 4 grudnia 2016

Lady cup, czyli kubeczek menstruacyjny i jak go ujarzmić?

Hej:)

Już grudzień, czyli wkrótce minie kolejny rok mojego blogowania;) To też czas podsumowań i opracowywania nowych, ambitnych planów na przyszłość... Was też tak to przeraża??? Nigdy nie udaje mi się ogarnąć tych wszystkich postanowień noworocznych. Grunt, że idę do przodu. A słabości? Każdy je ma:) 

Dziś będzie o przełomowym gadżecie. Coś zdecydowanie dla kobiet. I to odważnych - haha! Mowa tu o kubeczku menstruacyjnym. TAK, wiem! Brzmi to dość abstrakcyjnie, a nawet dziwnie. Wielu może przerażać albo obrzydzać sama jego nazwa. Ale powiem Wam, że warto jest się skusić i po prostu spróbować. Być może Wasze życie już nigdy nie będzie takie samo... BTW, też się bałam;)



Translate

Obserwatorzy

Google+ Followers