wtorek, 30 grudnia 2014

Zimowe stylizacje/ Winterlicious outfits

Cześć:)

Śnieg za oknem, więc postanowiłam poszukać najbrzydszych swetrów z zimowymi motywami.
Poniżej kilka inspirujących zestawów. Nie bierzcie ich zupełnie na serio;P


Hi:)
Winter's still outside, that's why I decided to find the ugliest sweater with Christmas pattern. 
I've got few inspirations for you, but... be aware ;P








Komentarz zbędny. / Comment not needed.




Sweter zimowy z gremlinem – tego jeszcze nie było. Muszę go mieć!
A very cosy sweater with a gremlin –  couldn't believe it. My absolutely MUST HAVE!


I na koniec największy słodziak w tej szyderczej galerii.
Last but not least the sweetest cutie in this mocking 'Hall of Fame' ;)))



Mam nadzieję, że wkrótce w Primanim będą już jakieś obniżki i uda się wybrać dla mnie najbrzydszy sweter świata za jakieś 3 funty:D

I hope there will be any sale at Primark soon. I want to buy the ugliest sweater in the world for around 3 pounds :D


Głodni swetrowych koszmarów?
Polecam hit dnia:

 If U want more sweater nightmares, I recommend you my powerplay of the day:









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate

Obserwatorzy