niedziela, 18 września 2016

Paloma - tani balsam do ciała o zapachu drogich perfum;)

Hej:)


Dziś pokażę Wam, co ciekawego odkryłam zupełnie przypadkiem. Mazidła do twarzy i ciała ubóstwiam. Mogłabym ciapać się dniami i nocami;) no i grzebać
w kosmetykach jak dzik w ulęgalkach;))) Tym sposobem, testując co popadnie, bardzo często odkrywam perełki, które potem zostają ze mną na dłużej:) Tak też było i tym razem. W moje macki wpadł bowiem energetyzująco-odżywczy balsam do ciała krakowskiej marki Paloma. Jako lokalna patriotka postanowiłam dać mu szansę
i wpadłam po uszy! Oczarował mnie swoją kremową konsystencją i bardzo drogim zapachem. Zresztą, zobaczcie sami!






PALOMA BODY SPA to seria energetyzująco-odżywcza.

Sekret kuszącego zapachu to połączenie oleju awokado i arganowego, które gwarantują intensywne nawilżenie, regenerację i odżywienie suchej skóry. Już po pierwszym użyciu skóra staje się gładka i miękka w dotyku. Polecany do każdego rodzaju skóry, szczególnie suchej, wrażliwej i wymagającej intensywnej regeneracji.










Pojemność: 250 ml w plastikowej butelce z pompką za ok. 17,90. Konsystencja to połączenia i kremowej śmietanki. Brzmi apetycznie??? A pachnie jeszcze lepiej. Jak dla mnie to świetne dopełnienie perfum Coco Mademoiselle. Zapach ciepły, słodki, otulający, lekko orientalny. Kojarzy mi się z luksusową kobietą, nie bojącą się mężczyzn ani wyzwań:) Czyli idealny dla mnie;))) Baaardzo się polubiliśmy, bo lekka konsystencja, łatwo wchłanialna formuła, piękny zapach i solidne nawilżenie to właśnie to, czego szukam:) Dlatego bez zbędnych ceregieli, po prostu polecam spróbować, bo w dodatku stosunek ceny do jakości jest wyjątkowo łaskawy:)










S K Ł A D N I K I   A K T Y W N E:

KOMPLEKS WITAMIN A I E uzupełnia niedobory substancji odżywczych, wygładza powierzchnię skóry,  zapewnia jej odpowiednie nawilżenie, pozostawiając ją miękką i przyjemną w dotyku.

OLEJ AWOKADO - bomba witaminowa (A-B-D-E-H-K-PP). Silnie nawilża, odżywia, rewitalizuje naskórek.

OLEJ ARGANOWY-  zwany eliksirem młodości, bogaty w witaminy i nienasycone kwasy tłuszczowe. Regeneruje, chroni, poprawia elastyczność skóry.










Mój balsam pochodzi z sieci http://www.drogeriemarysienka.pl/



Zachęcam także do polubienia ich strony na Facebooku, dzięki czemu nie przegapicie żadnych promocji:) Zapraszam: klik
  






Znałyście jakieś produkty do pielęgnacji marki Paloma? Bo jak przez mgłę przypominam sobie tylko przeciętną kolorówkę. A tu taki szok, pozytywny!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate

Obserwatorzy