poniedziałek, 15 grudnia 2014

Znowu na blogu!/ I became a blogster, again!

Grudzień – czas podsumowań, plebiscytów, kolejnych postanowień na nowy rok...
A u mnie najwyższy czas na zmiany! Długo dojrzewałam do tej myśli, gryzłam nerwowo włosy, zastanawiałam się, marzyłam. Cały czas mimochodem gromadziłam (!) materiały;)
No i stało się – jestem blogerką! Znowu!!! Od mojego poprzedniego projektu: http://yvonabizu.blox.pl/html minęło parę lat. Wiele się w moim życiu zmieniło. Oprócz biżuterii zajmowałam się mediami, portalem modowym, urodą, gotowaniem, architekturą wnętrz i podróżami:)
A teraz nadchodzi czas kolejnych wielkich zmian w moim życiu, dlatego znowu postanowiłam zacząć robić w życiu to, co najlepiej mi wychodzi, czyli pisanie. Pisanie zawodowe, od serca, z pasją... Mam nadzieję, że uda mi się zarazić Was pasją życia, dobrą karmą i pięknem!
Witajcie w moim Świecie Dobrego Życia:)

PS. Ażeby nikt nie poczuł się pominięty, mam zamiar pisać w dwóch językach: polskim i angielskim. Proszę się nie śmiać. Będzie to świetna okazja, żeby poprawić mój polski. Cytując wieszcza: I will polish my Polish :] Czekam i uszanuję wszelkie uwagi, komentarze i miłe słowa.

December – high time to sum up the whole year and to create a brand new New Year's resolutions:)
And for me: The time for change is now! I was thinking, I was clashing (?!?), I was waffling over it, I was dreaming... But I also collected ideas, pictures and inspirations at the same time:)
And I became a blogster, again! I wrote something few years ago: http://yvonabizu.blox.pl/html
But everything changed. I designed jewellery, I used to work in media branch, I produced a fashion portal, beauty issue is still my big obsession, I love cooking, I am very interested in interior decoration and travelling as well:)
And now it's time for changes in my life. That's why I started to do my best with writing. I write as a pro;))), from the bottom of my heart, with passion... I hope you will like it and I'll try do give all of You my good karma and art of life!
Welcome in my world:)

PS. I decided to write billingual: in Polish and in English as well just not to ignore no one. Stop laughing! That will be a perfect opportunity for me to improve my Polish. As our PM told us: I will polish my Polish :] So, enjoy this time with me. I'm waiting for your comments, observations etc.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate

Obserwatorzy