poniedziałek, 9 lutego 2015

WYNIKI konkursu Walentynkowego i mini-zakupy/ Valentine's Contest – we've got a WINNER and a mini haul

Cześć:)

po pierwsze WYNIKI konkursu Walentynkowego:


tym razem szczęście uśmiechnęło się do... PATRYCJI ZARZYCKIEJ:)))

GRATULUJĘ!
Bardzo proszę o dane do wysyłki:)


Hi:)

first, WINNER of our Valentine's Contest: PATRYCJA ZARZYCKA:)))

CONGRATS!
Send me your address, pls:)




A teraz chcę Wam pokazać moje maleńkie zamówienie z goodies.pl
Jestem mega wosko-maniaczką, ale tym razem chciałam wypróbować tylko nowości, dlatego ograniczyłam się do czterech pachnących orientem tart. Jak zwykle skorzystałam ze specjalnej okazji, tj. darmowej wysyłki;) 


Wybrałam masło shea, Oud Oasis, Frankincense i marokański olej arganowy. Paczka pachniała jak zawsze, nawet przez opakowanie. Spodziewałam się ciepłych i uwodzicielskich zapachów, ale te przeszły moje najśmielsze oczekiwania. Są cuuudne! A rozłożone w szafie, pomiędzy ubraniami faktycznie zabierają nas w daleką i egzotyczną podróż po smakach i zapachach Orientu.


And now it's time for my mini-haul from goodies.pl
I'm Yankee addicted and this time I wanted to try new tarts. Of course I made this order because of promotions;)

I took Shea butter, Oud Oasis, Frankincense and Moroccan Argan oil. I knew these aromas should be warm and arabian, but they are just gorgeous! I put them in the closet, somewhere with my clothes and now I feel like on holidays in Morocco;)


Do zamówienia dostajemy słodkie karmelki;)/ We received also few comfits;)



Ten zapach podoba mi się najbardziej. Delikatny mydlano-pudrowy aromat wzbogacony białym piżmem, wanilią i bogactwem oleju. Tak to odbieram! Mój absolutny faworyt, pobił nawet Pink Lady Slipper;)

This is my favourite smell. Very delicate soap and powder aroma mixed with white musk, vanilla and rich oils. For me it's even better than Pink Lady Slipper;)



Ten zapach to czyste kadzidło z karmelem i paloną kawą. Trudny do opisania, ale bardzo intrygujący. I wcale nie jadalny.

This is pure incense with caramel and smoked coffee. It's really hard to describe, but intriguing. And not dining at all;)))


Pomarańczowa tarta to połączenie słodkiej żywicy z pieprzem i balsamiczną nutą drewna. Świeży, ale tak ostro i konkretnie;)

This orange tart is a perfect mixture of incense with pepper and balsamic wood aroma. Fresh, tang and tough;)


A tu czuć wyraźnie paczulę, drewno sandałowe i olejek arganowy. Cuuud!

And this is patchouli, sandal wood and argan oil pure. Wonderful!



Znacie woski Yankee Candle? Lubicie je? Macie swoich faworytów?

Do you know Yankee Candle? Do you like it? Do you have your own favorite products?




Koko-śpioch:)
Koko-sleepy-head:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate

Obserwatorzy