czwartek, 12 marca 2015

Prezenty z Drogerii Nina/ Nice gifts from Drogeria Nina

Cześć:)

dziś pogoda mało wiosenna, dlatego przychodzę pokazać Wam, jaką piękną paczkę dostałam z Drogerii Nina: klik

Miałam okazję wybrać sobie kilka rzeczy, więc postawiłam tym razem na pielęgnację: moją i Maluszka;)

Spójrzcie tylko w jakiej formie to wszystko do mnie przyszło:))) 


Hi:)

today's weather isn't optimistic, so I decided to show you my beatiful package from Drogeria Ninaclick

I could choose few cosmetics, so I took few for me and for my Baby;)

Look at this pack, it's just like Christmas gift:)))


Czyż to nie cudne???/ Isn't it beatiful???


Koko równie zachwycony:)/ Koko was also delighted;)


I tak w paczce znalazły się następujące gadżety:

And what I found:






Bielenda, masełko do ust malinowe: klik
Nie byłabym sobą, gdybym od razu nie użyła;) Pachnie obłędnie, jak budyń z dzieciństwa:D
Daje też ładny kolor na ustach. Ciągle w fazie testów;)

Bielenda, raspberry lip balm: click
Of course, I already used it;) This smell reminds me pudding from my childhood:D
The colour is also nice, more info later;)




AA, mydło Ja & Mama: klik
Z bólem, ale na razie powstrzymuję się od stosowania. Chcę zacząć testy razem z Dzidzią;)))

AA, mydło Ja & Mama: click
I want to wait with it for my Baby;)))




Ava, płyn micelarny: klik
Delikatny produkt, ładnie radzi sobie z moim minimalistycznym makijażem codziennym. Wkrótce poddam go cięższym testom;)

Ava, micellar make-up remover: click
A very delicate product, it's perfect for my minimalistic daily make-up, we'll what's happen if I try waterproof cosmetics;)



Skarb Matki, oliwka w żelu: klik
Pięknie pachnie ciasteczkowo, ładnie nawilża skórę, nie wiem czy wytrzyma do nadejścia Dzidzi;)

Skarb Matki, gel care oil: click
The smell is cookielicious:) it's very moisturizing, I'm afraid if it lasts till May;)





Bielenda Sexy Mama, kuracja przeciw rozstępom: klik
Dziewczyny, smarujcie się regularnie. Ja wiem, że rozstępy to twardy przeciwnik, ponoć uwarunkowany genetycznie i zależny od naszego trybu życia, ale nie warto mieć potem wyrzutów sumienia i pretensji nie wiadomo do kogo;) Ja smaruję się od samego początku i póki co nie mam ani śladu rozstępów! Nie wiem czego to zasługa, bo samych preparatów zużyłam już chyba wywrotkę;P
Ale nawet taki automasaż potrafi być baaardzo relaksujący i przyjemny!

Bielenda Sexy Mama, anti stretch marks treatment: click
All you have to do is: use it regularly! That's the point. I know it's hard to avoid stretch marks, but I'm gonna do all my best;)


Jestem bardzo zadowolona z zawartości paczki:) Cześć produktów już jest u mnie w użyciu. Będę robić poszczególne recenzje na bieżąco.
A tymczasem zachęcam do zapoznania się z ofertą Drogerii Nina: http://drogerianina.pl/pl/

do odwiedzenia ich fan page'a na Facebooku: https://www.facebook.com/DrogeriaNina?fref=ts


I really like my package:) Some products became my best already;) More info later, of course;)

Check Drogeria Nina here: http://drogerianina.pl/pl/


Pięknego dnia!

Have a beatiful day!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate

Obserwatorzy