poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Rabat -49 % na kosmetyki w Rossmannie/ Minus 49 % discount for cosmetics in Rossmann

Hej:)

zapewne wszystkie kosmetoholiczki w Polsce wiedzą, że w Rossmannie rozpoczęła się akcja promocyjna -49 % rabatu na kosmetyki do makijażu. I tak:

od 24. do 29. kwietnia możecie kupić taniej podkłady, pudry, korektory
i róże do policzków
od 30 kwietnia do 5 maja - kolorówkę do oczu
a od 6 maja pomadki i lakiery do paznokci.

Ja po swoje zakupy poszłam od razu. Pierwszego dnia byłam w moim Rossmannie o 9:10. Kupiłam wszystko, co chciałam. Nie było problemów z dostępnością tuż po otwarciu sklepu. Chociaż klientek było dużo i miały różne strategie walki o swoje;P 

Kupiłam same nowości. Rzeczy, których do tej pory nie miałam. Niby niczego nie potrzebuję, ale zawsze chcę coś zmienić, jakiś skład mi się nie podoba, albo kolor znudzi. I tak wyszłam ze sklepu bogatsza o:


Hey:)


I think everyone knows, that one of best Rossmann's promotions already started;) It's minus 49 % discount for make-up cosmetics.

From 24-29th of April you can buy cheaper foundations, powders, concealers and blushes.
From 30th of April till 5th of May - all for eyes.
And from 6th of May - lip products and nail polishes.


I went to my Rossmann on the first day and straight after they opened and I bought everything. Many clients, but still no problem;)

Actually I didn't need anything;) But I bought new things;)))






Ten puder znam, miałam i polecam. Tym razem kupiłam jaśniejszy./ I know this powder well, it's really good. This time I took lighter.


Byłam bardzo ciekawa tego duetu. Użyłam już dwa razy i powiem tak: zapach, konsystencja i trwałość na tak! Krycie: średnie;)/ I tested this duo already: smell, texture and durability super! Coverage: hmmm;)


Świetny puder, bardzo drobno zmielony i dość jasny, przede wszystkim. Nakładany pędzlem świetnie wykańcza makijaż bez efektu lalki;) / Perfect powder, extra milled and fair. Applied with a brush brings extra effects, no more doll face;)


Bardzo fajny puder, delikatny, wcale nie kremowy, ani tłusty. Dość go mało, jak dla mnie;) / Very nice powder, not fatty neither creamy. But big packet and not much product in my opinion;)


















Pierwsze testy mam już oczywiście za sobą;) Szczegóły wkrótce:) Aha, zapomniałam tylko kupić pudru fiksującego z Wibo, na próbę. Miał ktoś???

First tests over;) More info soon:) I forgot about one thing: fixing powder from Wibo. Do you know this product?


A jeśli jeszcze mało Wam kosmetyków, zapraszam na wiosenne rozdanie z mega kosmetykiem: http://babskifolwark.blogspot.com/2015/04/wiosenne-rozdanie.html 

And if you want more, check this out: http://babskifolwark.blogspot.com/2015/04/wiosenne-rozdanie.html

2 komentarze:

  1. Widzę że też się nieźle obłowiłaś :> Ja kupiłam dużo więcej niż zamierzałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka okazja zdarza się dwa razy do roku, więc sobie nie żałuję;) pozdrawiam:)

      Usuń

Translate

Obserwatorzy