poniedziałek, 12 października 2015

Cykoriada, mój zdrowy substytut kawy/ Cykoriada, my healthy chicory coffee

Matka też człowiek!

Ile razy już to słyszałaś? A ile razy słyszałaś, że masz spać w ciągu dnia razem
z dzieckiem? I może jeszcze sprzątać, kiedy ono sprząta;) I gotować, kiedy ono również gotuje, hę? Strasznie bawią mnie takie wyświechtane frazesy, które nijak mają się do brutalnej rzeczywistości.

Ale już na chwilę wytchnienia, Moje Drogie, to niestety zasługujemy wszystkie. I nie wiem co by się działo, ja rano kawkę wypić muszę;) Teraz oczywiście karmię piersią, więc wybieram zdrową jej wersję, czyli cykoriową Cykoriadę:) Przyznam szczerze, że jest to moje największe odkrycie ostatnich tygodni. I co najważniejsze, nie kosztuje fortuny!

Gdzieś w Sieci mignęła mi jej reklama i wpadłam po uszy. Najpierw zaintrygowały mnie smaki: różana, z echinaceą, ze stewią, żeń-szeniem. Musiałam tego spróbować!

Cykoriada to naturalny i zdrowy substytut kawy z czystego ekstraktu z korzenia cykorii o aromatycznym, subtelnym smaku
i aromacie.




 

CYKORIADA:
- bezkofeinowy substytut kawy,
- bogate źródło inuliny – naturalnego prebiotyku,
- doskonały, subtelny smak i aromat,
- korzystnie wpływa na zdrowie i urodę,
- smakuje dzieciom,
- polecana kobietom w ciąży, matkom karmiącym i osobom starszym.


 
 



Pierwsze wrażenie było intensywne, jak sam smak. Po dodaniu mleka w proporcji pół na pół, okazało się, że Cykoriada smakuje podobnie do bezkofeinowej latte z mlekiem sojowym i syropem orzechowym w jednej z modnych kawiarni sieciowych. Byłam w niebie...

Od tamtej pory, nie ma dla mnie dnia bez Cykoriady!

Najbardziej podoba mi się to, że jest stosunkowo tania. Niestety nie widziałam jej do tej pory w sklepach stacjonarnych, ale może zbyt szybko mknęłam między alejkami;)

Polecam ich stronę: http://cykoriada.pl/ , sklep: http://sklep.cykoriada.pl/
i fan page na Facebook'u: klik

Przeczytacie tam między innymi więcej o właściwościach cykorii, znajdziecie ciekawe przepisy, ale też macie możliwość zakupienia wszystkich cykoriowych przysmaków:) Polecam! Pyszne!




Mother is also human being!

Yes, she is;) And also needs coffee. Well, I'm still breastfeeding and all I can drink in the morning is Cykoriada. This is a natural drink based on chicory root extract. This is my latest smash hit and it's really cheap!

I saw some commercial with different flavours, like rose petals, echinacea, stevia, ginseng. And when I tried rose version I fell in love!

Cykoriada is a natural and healthy version of coffee. Main ingredient: pure extract from cichory root. It's children and pregnant/ breastfeeding women allowed!

My very first impression was intensive, just like its taste. After a solid portion of milk, I discovered my favourite taste: something like coffein free latte with soy milk and hazel sirup:) Seventh heaven!

I can't even imagine one day without Cykoriada!

And it's cheap, of course. But, I haven't seen it in normal shops, on-line only:/ Well, I have to be more perceptive next time;)

Check their website: http://cykoriada.pl/ , on-line shop: http://sklep.cykoriada.pl/ , and Facebook: click

2 komentarze:

  1. O to coś dla mnie bo ostatnio staram się rezygnować z kofeiny bo w pracy nauczyłam się codziennie pić kawę...:/

    OdpowiedzUsuń

Translate

Obserwatorzy