środa, 4 listopada 2015

Nicole Cosmetics 015 - ROZDANIE/ Nicole Cosmetics 015 - GIVEAWAY

Cześć:)

Już jakiś czas temu w moje ręce trafił taki oto zapach. Jest to Nicole Cosmetics numer 015. Dostałam go z jednego z popularnych ostatnio portali dla testerek:)

Nigdy nie byłam fanką tzw. odpowiedników, perfum lanych ani zwykłych podrób, ale tym razem chciałam dać szansę i przekonać się na własnej skórze, jak będzie z tymi.

Na stronie Nicole możemy przeczytać, że...

Perfumy Nicole dla kobiet spowodują, że poczujesz się magicznie i wyjątkowo, a zarazem dodadzą Ci otoczki tajemniczości i kobiecości. W ofercie zapachów damskich proponujemy zakup perfum o unikalnym, trwałym i wyjątkowym zapachu. Produkty Nicole to odpowiedniki markowych, oryginalnych perfum. Możemy wyróżnić nuty kwiatowe, świeże jak i zmysłowe. 


 

Zapach numer 015 podałam w ankiecie jako jeden z kilku, którymi potencjalnie byłabym zainteresowana. No i go dostałam. Pachnie mniej więcej tak:

Nicole 015 (grupa: kwiatowe): rozmaryn, kolendra, ambra, mandarynka, jałowiec, paczula, estragon, szałwia, drzewo sandałowe, mięta, geranium bourbon, piżmo, bergamotka, róża, wanilia 

Nie znałam wcześniej produktów tej firmy i nie wiem jak inne kompozycje zapachowe, ale moim skromnym zdaniem w tej wodzie nie czuć żadnego z wyżej wymienionych składników:( Zapach kompletnie nie mój, ale nie zamierzam odejmować mu za to punktów karnych. Komuś innemu zapewne by się podobał. Mnie powalił najpierw powiew alkoholu,
a potem raczej bardziej ozonowe/ aldehydowe nuty. Mój nos nie wyczuwa tu żadnych kwiatów. Po jakimś czasie, alkohol oczywiście wietrzeje i pozostaje raczej bezpieczny, jak na mój zapach z gatunku uniwersalnych. Coś w stylu uniseksów Calvina Kleina, może Light Blue... Mnie kojarzy się z biurowym uniformem: białą koszulą i ołówkową spódnicą do szpilek. A to kompletnie nie mój styl;) Więc na pewno po te perfumki więcej nie sięgnę, ale pójdą w dobre ręce kogoś, komu się spodobają:)

Butelka jest prosta, z oszronionego szkła. Pojemność to 30 ml, więc idealnie do torebki:) Korek solidny, nic nie przecieka, nie otwiera się samoczynnie. Na korku naklejka
z numerem, a z tyłu krótka informacja od producenta.  

Mimo wtopy z tym zapachem, chętnie powąchałabym inne. I wierzę, że coś fajnego na pewno by się znalazło. Zwłaszcza za tą cenę;)


Jeśli ktoś jest chętny, zapraszam do zgłaszania się
w komentarzach:) Zrobimy małe rozdanie. Jeśli zbierze się Was więcej, dorzucę jeszcze coś od siebie;) 

Z zapach ten dostałam dzięki uprzejmości portalu
http://www.trustedcosmetics.pl/
 




Hi:)

I wanted to tell you something about one perfume. This is no 15 by Nicole Cosmetics. I've got it from one portal for evaluators;)

I don't like all these fake stuff, but I wanted to try this time. Just in case...

Producer told us that we could feel special and magical with this product (feminiene secret) and that the smell will be unique and permanent.

Nicole 015 (flower group): rosmeary, coriander, amber, mandarin, juniper, patchouli, tarragon, sage, sandal wood, mint, geranium bourbon, musk, bergamot, rose and vanilla.

I don't know any other numbers from this collection, but for me there's something's wrong. I couldn't smell any of these mentioned above ingredients. Maybe all becasue it's completely not my style:/ For all that love very light, straight and neutral perfume this one will be also perfect. but for me not. I can't feel any flowers here. It's more ozone, if you know what I mean;) For me first place: alcohol. Then unisex option, something like Calvin Klein or Light blue, maybe...
For sure this is a perfect Official Office Dress Code smell;) And it's not my style at all;)

The bottle is really simple, made with matt glass. On the black cover we've got the number of our smell. And a little sticker on the back. 30 ml fits for every clutch:)

I'm gonna make a mini giveaway action:) So if you are interested leave a comment here:) If there will be more comments I'll prepare something extra:)

And I tested this smell with: http://www.trustedcosmetics.pl/

2 komentarze:

  1. A to ja się zgłaszam :) A co :) Akurat Light Blue lubię :) A biznesowy look to ostatnio moja bajka :)

    OdpowiedzUsuń

Translate

Obserwatorzy