niedziela, 17 stycznia 2016

Cicha Nocka, pełen relaks:)/ Cicha Nocka - full chill:)

Cześć:)

Jak tam niedziela? Leniwa? Pracująca? Czy może inspirująca???

U mnie wszystko na raz;) Mając dziecko trzeba nauczyć się żyć wielozadaniowo:)
I dzielić cenny czas między miliony zajęć, wyłuskując chwile dla siebie. A kiedy już przyjdzie czas na sen... warto sobie dogodzić;)





Ja uwielbiam puchate kocyki i hałdy poduszek:) Ostatnio w moje ręce wpadło coś, co zupełnie odmieniło moje życie:) Tak, tak - jest to poducha. Ale nie taka zupełnie normalna, zwyczajna miękka podusia. Jest to bowiem bajecznie pachnąca i przede wszystkim zdrowa poduszka wypełniona łuską gryki, gorczycą, bursztynem i... lawendą. Możecie to sobie wyobrazić?!?




Jest to namiastka wakacji na cały rok w domu;) Poducha przez swój wsad wydaje charakterystyczne odgłosy szeleszczenia, szumu - niczym kojące fale. Zawartość kruszonego bursztynu pozytywnie wpływa na zdrowie i jest kolejnym marynistycznym akcentem tej układanki. Gryka - wiadomo - kojarzy się z czystą wsią polską: sielską i anielską. A kwiaty lawendy pachną po prostu oszałamiająco. Mnie osobiście zapach ten kojarzy się z Dalmacją - moim rajem na Ziemi. Jeśli tylko poczuję gdzieś delikatną woń lawendy, mam jedno jedyne wspomnienie. Wakacje w Chorwacji, podczas których już w moim brzuchu mieszkała Ona - mimo, iż jeszcze o Niej nie wiedziałam;) 


Moja poduszka ma wymiar 25x45 cm i delikatną lnianą poszewkę. Zawsze mamy możliwość wyboru spośród kilkunastu wzorów i kolorów. Ja postawiłam na klasyczną biel z czarnym, graficznym rysunkiem;)


Idea Firmy Cicha Nocka bardzo mi się podoba. Jej działalność jest efektem pasji tworzenia. Ekologiczna łuska gryki, certyfikowana gorczyca, surowy bursztyn bałtycki i wysokiej jakości bawełna oraz len, tworzą produkt końcowy gwarantujący wysoką jakość i skuteczność działania. Wyrób jest rękodzielniczym projektem autorskim. I bardzo to lubię!

Każda poducha tworzona jest na indywidualne zamówienie. Można wybrać sobie format, poszewkę, ilość/ gramaturę wypełnienia.










Szczerze polecam Wam wyroby firmy Cicha Nocka, bo wszyscy zasługujemy na zdrowy sen i chwilę relaksu dziennie. Jest to też idealny pomysł na prezent. Choćby na zbliżający się Dzień Babci i Dziadka:) Pomyślcie:)

A tymczasem zapraszam wszystkich na fan page Cichej Nocki na Facebook'u: klik
a także na ich stronę internetową, gdzie doczytacie wszystko ze szczegółami: 
http://www.cichanocka.pl/


Hi:)

How's your Sunday looks like? Lazy? @work? Inspiring???

Or all in one - just like me:) With children everything's mixed all the time;) And I adore to celebrate my own precious moments;))) With a blanket and pillow, of course:)
This time few words about a very special hand made pillow filled with buckwheat rind, charlock, amber and lavender. Can you imagine???

For me it's like all day long holidays;) My pillow is 25x45 cm coverd with linen pillowcase. You can buy your own pillow type with different fillings, pillowcases and basis weight. Cicha Nocka - this brand is Polish, handicraft and passion - I really like it!
They offer eco buckwheat, Baltic amber, high quality cotton and linen... For me - full professional. And of course all projects are original.

You've got my recommendation. Because our health is our kingdom - remember! These pillows are also a perfect gift idea. And Grandma's and Grandpa's Days soon:)

Check Cicha Nocka on Facebook: click  and via website: http://www.cichanocka.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate

Obserwatorzy