piątek, 8 lipca 2016

Pędzel do pudru, czyli mój milusi gadżet/ Powder brush - my lovely gadgetry

Cześć:)

Dziś pokażę Wam mój ulubiony pędzel do makijażu. Wcześniej miałam już sporą kolekcję pędzli, ale ponieważ przez jakiś czas straciłam wenę do malowania, sporej części z nich zdążyłam się już pozbyć;) Po wielomiesięcznej posusze:P, znowu zaczęłam się miziać i stąd pomysł na posta.

Wiosną znowu poczułam miętę do pędzli i postanowiłam sobie kupić tylko 3: do podkładu, pudru i różu. I w zasadzie na co dzień używam tylko ich. Dziś będzie recenzja pędzla do pudru kupionego na spontanie w TkMaxxie. Jedyne, co mi wtedy w nim pasowało to jedwabista miękkość włosia... No, bajka!



Oryginalnie pędzelek wyglądał tak:)



 Uwiodło mnie włosie i drewniana rączka;)



  
Jego cena, jak widać, też nie była wysoka.





A teraz słów kilka po wielu miesiącach stosowania. W dalszym ciągu jestem w nim zakochana. Włosie do tej pory jest w idealnym stanie. Dzielnie znosi moje kąpiele, nie wypada, nie stroszy się;) To, że jest syntetyczne, bardzo mi odpowiada, bo jestem alergiczką i trudno jasno określić, co będzie dla mnie bezpieczne. Pędzel jest nieziemsko miękki! Używanie go to czysta przyjemność:) Pięknie współpracuje ze wszystkimi pudrami, nie tylko tymi najdroższymi;) Jak dla mnie, najlepszy tego typu produkt do tej pory. Nie trzeba mi więcej:)


Hi:)

Today I'll show you my best powder brush ever. I had quite huge collection of make-up brushes, but I wasn't satisfied and I dispense most of them;) Now I wanted to buy only 3 new brushes for my daily basis. And this one is my favourite.

I bought it spontaneusly in TkMaxx few months ago and I fell in love. I love this lovely bristle and wooden holder. The price was: 29,99 PLN.

After over 4 months I can say only good things about this brush. Bristle is still perfect. It's synthetic, but for me it's even better because of my allergy. I love to apply powder on my face with this brush and I don't need anything more expensive;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate

Obserwatorzy