sobota, 5 listopada 2016

Olej arganowy i abisyński - najlepszy duet upiększający!

Cześć:)

Witam po dłuższej przerwie i od razu przechodzę do rzeczy;) Testowałam dla Was ostatnio kolejną nowość DermoFuture. Był to zestaw upiększający, czyli żel pod prysznic i balsam do ciała z dodatkiem oleju arganowego i abisyńskiego, czyli duetu super nawilżajaco-odżywiającego. Jest to też świetna propozycja prezentu mikołajkowo-gwiazdkowego. Bo wiecie, Winter's coming...






To już drugi zestaw z serii Natural Spa, który miałam okazję testować i przyznam szczerze, że dawno nie miałam tak dobrych żeli pod prysznic. Są one mega wydajne, baaardzo gęste. Zawierają pielęgnacyjne kuleczki;) no i w dodatku cudnie pachną i nie wysuszają skóry. Balsamy zaś mają konsystencję kaszmiru albo raczej chłodnie śliskiego jedwabiu dotykającego naszej gołej skóry. Stosowanie tych kosmetyków to czysta przyjemność:) W ogóle świadomie dobierane produkty zawsze się sprawdzają;)




Co mnie urzeka najbardziej? Zapach, oczywiście! Jest nieziemsko kuszący. Dla mnie to połączenie czystego prania, białego piżma i pudru. Coś niezwykle kobiecego i eleganckiego. Kocham go! Opakowania również mi odpowiadają, bo nie da się zmarnować produktów:D Dodatek pielęgnujących mikrokapsułek, oprócz swych oczywistych zalet ma też jeszcze jedną: bardzo ładnie to wszystko wygląda!






W składzie mamy na drugim miejscu SLS. Pod koniec mignęła mi EDTA. Nie są to najszczęśliwsze składniki dla kobiet w ciąży i mam karmiących. Najważniejsze, żeby unikać dłuższego ich kontaktu ze skórą. W przypadku kosmetyków szybko zmywalnych;) nie jest to aż tak duży problem.











Ogólnie zestaw bardzo polecam! Nie tylko na zbliżające się Święta:)


Link do produktu na stronie Producenta: klik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate

Obserwatorzy