piątek, 15 grudnia 2017

Kosmetyczne prezenty dla niej i dla niego do 50 zł

Hej,

nie wiem jak to się stało, bo dopiero narzekaliśmy na upały, a teraz okazuje się, że Boże Narodzenie nadchodzi wielkimi krokami... Jeszcze nigdy dotąd nie odczuwałam tak bardzo upływu czasu... Albo jest to kwestia wieku, albo ... zmian w życiu, w które szczególnie obfituje ten rok. Mam nadzieję, że przyszły rok da mi nowe szanse... I będzie tylko i wyłącznie lepiej:) A tymczasem wracamy na ziemię
i ogarniamy prezenty gwiazdkowe;) Sprawdźmy co w tym roku ma dla nas Dove...




Na samym początku chciałam pokazać Wam wór mikołajowy, jaki czekał na mnie na początku grudnia:) Jego gabaryt zawstydził nawet mnie:P, więc chyba musiałam być naprawdę grzeczna. A w środku co? Kosmetyki, oczywiście!






Zestawy kosmetyczne zawsze będą mi się kojarzyły ze Świętami Bożego Narodzenia. Odkąd pamiętam, uwielbiałam je dostawać. Teraz zdecydowanie wolę prezenty kupować i oczywiście wręczać:) Jest to niby trywialny, ale z drugiej strony bardzo uniwersalny i przydatny prezent. Pamiętajmy tylko, że raczej nie kupujemy szamponów przeciwłupieżowych, dezodorantów odświeżających do stóp czy środków na odchudzanie:DDD




Szczerze polecam kosmetyki pielęgnacyjne, których wszyscy bez względu na płeć używają na co dzień. Niebieska seria Dove to kultowy skład, zapach i opakowania. Czy wiecie np., że ostatnio ich kostka myjąca obchodziła swoje 60. urodziny???





Jeśli natomiast Wasi mężczyźni akceptują wyłącznie dedykowane im produkty, też macie spory wybór. Klasyczne zapachy przypadną do gustu dziadkom, ojcom, wujkom, braciom... Typowo męskie, gryzące w nos, pieprzne... Jak choćby Dark Temptation od AXE.


Dla młodszego pokolenia mogę polecić kosmetyki Dove Men+Care o bardziej sportowych, zielono-wodnych zapachach. Sprawdźcie koniecznie!






Idealnym dodatkiem do prezentu są zawsze słodkości, dobra herbatka... i Prosecco!












Dezodorant i żel pod prysznic to klasyka gatunku. Taki zestaw to must-have
w łazience, w pracy, na siłce;)





Kosmetyków dedykowanych kobietom jest oczywiście więcej, natomiast i tak łatwo tutaj o wpadkę, dlatego pielęgnacja to zawsze dobry pomysł:) Antyperspirant, żel pod prysznic i balsam do ciała z dodatkiem kremu nawilżającego to zawsze dobry pomysł. Albo jakieś nowości w ciut mniej zestawie.












I jak prezenty kupione? Spakowane? Czy może ciągle nic???


Jak nic? To długopis w dłoń, sporządzajcie listę i biegiem na zakupy;) Bo Święta już tuż tuż:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate

Obserwatorzy