poniedziałek, 29 grudnia 2014

Święta, święta i po świętach:( / After Christmasbreak

Cześć:)

I widzimy się już po Świętach. Mam nadzieję, że miło spędziliście te kilka dni. Dziś i ja wracam „do życia”. I też nie bardzo mi się chce;) Ale zaczęłam od prania i porządków w szafie. Tak tylko na rozgrzewkę. A dla Was mam migawki świąteczne. Miłego!


Hello again after Christmasbreak:)

I hope U spent these few days relaxed and cosy, just like me;) Today, it's very hard Monday, but we've got New Year's Parties on the way. So, fingers crossed and we're gonna survive somehow for sure;) 
I started with washing and cleaning. And there you go my Christmas in pictures. Enjoy!







Stałe miejsce u rodziców „w lustrze” ;) Mój strój wigilijny. Bardzo prosty i wygodny: sukienka vubu.pl, naszyjnik Stradivarius, okulary Senbird, rajstopy Calzedonia, balerinki Melissa, biżuteria –  ta sama od lat;)

My favourite 'selfie place' at my parent house;) And this is my Christmas Eve outfit: dress vubu.pl, necklace Stradivarius, glasses Senbird, tights Calzedonia, Melissa shoes, jewellery still the same;)


 


Następny wygodny outfit. Spodnium C&A, kurteczka nie pamiętam skąd, meliski i biżuteria mojej produkcji.

Next cosy outfit. Trouser suit C&A, jeans jacket – don't remember the brand, Melissa shoes and jewellery hand made by myself.


A kiedy spadł już śnieg... wybrałam dresy, sweter i kolczyki z H&M, top Colossuem, ciepłe botki
z Biedronki i kolorowy zegarek Paul's Boutique.

Perfect for the snowy weather... tracksuit, sweater and earrings from H&M, top Colosseum, boots from Biedronka and colorful Paul's Boutique watch.



Najlepszy przyjaciel kobiety. Obok brylantów, oczywiście;)))

Girl's best friend, besides diamonds of course;)))



 I to mi się podoba. Lenistwo, spokój, choć kilka dni bez pośpiechu...

I really like it. Laziness, silence, few days not in a hurry...



Fotka dnia. Znalazła się nawet na profilu TVN na FB;)

Pic of the day. It was also published on TVN Facebook account;)



A po Wigilii leżałam i trawiłam, jak anakonda;)

And after our Christmas Eve I was lying and burning fat, just like anaconda;)


 








I widok z okna rodziców. Cudowna, ciepła kuchnia <3

A winterlicious view from my parents' kitchen. A lovely and warm place <3



A jak tam Wasze Święta? 
And how about your Christmas?


































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate

Obserwatorzy