poniedziałek, 15 grudnia 2014

Wegetariańskie ravioli w sosie pomidorowym/ Vege ravioli with tomato sauce

Na życzenie:)

Już pierwszego dnia dostałam wiadomość z prośbą o jakieś danie wegetariańskie. Tak się akurat złożyło, że na dziś miałam zaplanowane ravioli z ricottą i suszonymi pomidorami. A do tego sos pomidorowy, mocno ziołowy i ser – dużo sera!
W ramach testów od czasu do czasu kupuję takie właśnie ponoć świeże makarony w różnych sklepach i póki co były bardzo smaczne. Oczywiście pod warunkiem, że posłużą nam one jedynie jako półprodukt. A całą resztę przygotujemy sami.

Tak więc dziś użyłam opakowania pierożków ravioli z ricottą i suszonymi pomidorami (400 g). A na sos „poszły”: puszka pomidorów w zalewie, 2 duże cebule, oliwa z oliwek, garść oliwek, koperek, rozmaryn, sól, pieprz, zioła prowansalskie, kilka łyżek kremu z pieczonych bakłażanów i pomidorów w stylu greckim i ser żółty.

1. Pierożki ugotowałam według wskazówek producenta.
2.  Na rozgrzanej oliwie podsmażyłam pokrojoną byle jak cebulę, wlałam pomidory wraz z zalewą, doprawiłam i dałam temu chwilę, żeby sos ładnie zgęstniał.
3. Pod koniec wrzuciłam garść zielonych oliwek, posiekany koperek, starty ser żółty i pierożki.
4. Zostawiłam wszystko razem pod przykryciem na kilka minut.

Podałam danie w miseczkach z natką pietruszki.


For Ania;)

It's my first day here and I've already got a message if I could prepare something vegie style. I'm happy because my plan for today was: ricotta ravioli with dried tomatoes and tomato sauce, with tasty herbs and cheese – full of cheeese!
I bought that 'fresh pasta' few times already and thanks God it was really tasty. But you must prepare some extras by yourself.
So, today I took ricotta ravioli with dried tomatoes (400 g).
And for my sauce:
  • a can/tin of tomatotoes
  • 2 big onions
  • olive oil
  • some green olives
  • dill leaves
  • rosemary
  • salt
  • pepper
  • Provence herbs
  • few table spoons of greek style sauce with baked aubergines and tomatoes
  • cheese, for example cheddar

1. I cooked ravioli first.
2. I sautered sliced onions, then added tomatoes, herbs and I cooked it all for a few minutes until my sauce became smoothly thick;)
3. In the end I added also few green olives, chopped dill leaves, grated cheese and ravioli.
4. I left my dish covered for few minutes and I served it with parsley.

Enjoy!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate

Obserwatorzy