sobota, 24 stycznia 2015

Q&A – czyli kto pyta, nie błądzi;)/ Q&A – Questions and Answers new series

Witajcie:)

od dziś ruszam na blogu z nową serią Q&A, czyli Pytania i Odpowiedzi.
Chciałabym, aby te wpisy pojawiały się tu cyklicznie:)

Często mamy wątpliwości, który kosmetyk wybrać, czy będzie odpowiedni dla naszej skóry/ cery/ ciała?
Czym się sugerować?
Czy wierzyć opiniom w internecie?
Czy warto skusić się na promocję w drogerii?

Na te i wiele innych pytań postaram się znaleźć odpowiedź;)

A pomoże mi i nam wszystkim w tym kosmetolog Anna Jurgielaniec.
Z Anią poznałam się tworząc tego bloga. Potrzebowałam różnych kontaktów, ekspertów z różnych dziedzin, osób z pasją, zawsze chętnych do pomocy:)

I tak znalazłam Anię:)

Temat zdrowia, urody i profilaktyki w tym zakresie zawsze był i jest jej pasją. Jest absolwentką Akademii Medycznej w Bydgoszczy na kierunku Zdrowie Publiczne, specjalność Kosmetologia. W toku zdobytych doświadczeń zawodowych wypracowała własny system współpracy
z pacjentem. Każdemu zapewnia indywidualne podejście do jego problemu, gdyż jest to jeden z najważniejszych czynników gwarantujących dobry efekt jej działań.

Na co dzień prowadzi gabinet stacjonarny w Koszalinie: www.geranium.koszalin.pl

Ale działa również w sieci: www.kosmetologonline.pl i na blogu isseymiyakeuroda.blogspot.com






W mojej serii Q&A, będziemy mieć okazję zadawać jej pytania i prosić
o rady w zakresie urody i pielęgnacji ciała.

Jeśli więc masz jakiś problem, nie radzisz sobie ze swoją cerą/ skórą/ ciałem – pisz koniecznie! Pomożemy:)

Dziś, pytanie mam ja;)

Aniu, chętnie oddam się w Twoje ręce:) Polecisz mi coś skutecznego, ale i bezpiecznego w ciąży? Żeby uelastycznić skórę? Iwona:)

Oczywiście:) Pierwszy kosmetyk musi być delikatny i sprawdzający to, jaką masz tolerancję na skórze, dlatego w pierwszej kolejności proponuję szeroko dostępną (głównie w aptekach) oliwkę Mamamil. Jest natłuszczająca, ujędrniająca, poprawia elastyczność skóry, nie zawiera żadnych środków złuszczających (retinolu, kwasów – te nie są wskazane na duże powierzchnie, a ujędrniamy tu duże powierzchnie, właśnie;) Olejek ma 150 ml. Według producenta ma też działanie antycellulitowe.

Hmmm, brzmi ciekawie. Nawet o niej nie słyszałam. A uwielbiam nowości i poszukiwania kosmetyków idealnych!

Ciężko jest znaleźć idealny kosmetyk. Osobiście zalecam raczej szukać idealnego działania, bo czasami działanie jest lepsze niż wrażenia
z konsystencji, zapachu etc.

To ja w takim razie chętnie wypróbuję olejek. Mam nadzieję, że będzie skuteczny i przyjemny w stosowaniu:)


Moje pierwsze wrażenia są bardzo pozytywne. Kosmetyk nie zawiera konserwantów, ma przyjemny, kobiecy zapach, nie pudrowo-dzidziusiowy;), ładnie się rozprowadza na skórze. Zapowiada się bardzo dobrze:)

 



 


 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate

Obserwatorzy