środa, 14 stycznia 2015

TkMaxx Winter SALE!

Hej,

dziś siadam z samego rana, bo muszę Wam pokazać, co ciekawego można kupić na wyprzedaży w moim ulubionym TkMaxxie:) Tak, wiem. Wielu z Was nienawidzi tego sklepu i ja to doskonale rozumiem. Też tak miałam, do czasu, gdy kiedyś potrzebowałam biustonosza sportowego dobrej jakości. Poszłam więc do Triumpha i okazało się, że owszem jest, ale za 164 zł. Trochę mi było szkoda, ponieważ na co dzień chadzałam na treningi plus codzienna jazda rowerem do pracy:/ Czyli musiałabym mieć kilka par:///
Zrezygnowana udałam się do „Tikeja” z nadzieją, że znajdę coś tańszego. I jakież było moje zdziwienie, gdy po przekopaniu się przez pół tony ciuchów, znalazłam ten sam stanik za 60 zł. Oczywiście go capnęłam i postanowiłam wracać częściej;) Poza tym opowieści znajomych o tym, co i za ile można tam upolować ciekawiły mnie coraz bardziej. I tak stałam się ich wierną klientką;) Wiadomo, nie zawsze uda się coś kupić, bo albo akurat nic nie ma, albo jak już, to mega drogie;)
Też długo miałam wrażenie, że ten sklep to jakiś luksusowy szmateks, gdzie rzeczy rzuca się bez ładu i składu. Tak poniekąd jest;) Plus to, że ekspozycja w tym sklepie jest żadna. Unikatowe, często ręcznie robione orientalne meble leżą rzucone jedne na drugich lub bezsensownie poupychane na półki, gdzie po pierwsze ich nie widać, a po drugie często się niszczą, uszkadzają:/
Mimo to, ja kocham ten sklep, bo jest jak w Foreście Gumpie – pudełko czekoladek, nigdy nie wiesz na co trafisz;) Swoją pasją odkrywcy zaraziłam już kilka osób, no bo kto się oprze, jak widzi u mnie kolejne oprawki okularowe Versace czy Armani za 199 zł. Albo unikatowe meble czy bibeloty jak z komnaty sułtana. Do tego markowe buty i torebki, bielizna... To jest mój target;) No i ostatnio, dzieciaki:)))

Przedwczoraj weszliśmy tam tylko, żeby sprawdzić, czy przecenili futrzane bambosze. A ledwo wyszliśmy, bo okazało się, że przecen jest mnóstwo! Oto, co upolowaliśmy, oprócz prezentów oczywiście;)


Hey,

I decided to write this post fast. I wanted to show you our last shopping from TkMaxx winter sale. 
I know some people hate this shop, I had the same. But, when I wanted to buy a sport bra I went to Triumph but they have it for 164 PLN. For me it's much, beacuse of my daily sports routine. So, I went to TkMaxx and I found there the same bra for 60 PLN. So, this is it – TkMaxx became my favourite shop ever! I love their sunglasses, bags, furniture...
Two days ago we went there to check prices for these bootees made with natural leather and fur;)


Słońce wchodzi w kadr;)/ Sun in the morning;)


Kozaki Bearpaw/ Bearpaw boots


Pamiętajcie, że tego typu buty skórzane trzeba impregnować przed i po sezonie./ Remeber to impregnate that kind of boots every season.


Do pokoju dziecięcego, na przyszły rok:)/ It will be perfect for next Christmas:)


Przecena z 49,99 zł na 15:)/ Sale: 49,99 PLN to 15:)



Bardzo spodobała mi się ta torba już kiedyś. Jednak czerwień na tak dużej powierzchni trochę mnie przerosła;) Więc się nie zdecydowałam. A jakież było moje zdziwienie, gdy zobaczyłam to metaliczne cudo w takie cenie;) Jedyny minus, jak każda shopperka nie ma głównego suwaka, tylko jeden klips:/

I really liked these bags, but I saw only one in red. For me it was too agressive. And when I saw this one, beatiful metallic shade I fell in love. One bad thing: as every shopper bag with one clasp inside:/

Moja poprzednia maleńka torebusia wygląda tak:
My previous mini bag:




Przecena z 311 zł do 66:)/ Sale: 311 PLN to 66:)


Maskotka do pokoiku;)/ Oriental mascot;)





Po to poszliśmy:) męska wersja już w użyciu;) Przecena ze 129,99 zł na 79 zł. Ale i tak warto. Ich wykonanie i efekty, jakie dają są warte tej ceny:)

We wanted to buy these bootees. Sale: 129,99 PLN to 79. But it's worth.

Moje, 129,99 zł na 44! Już nie mogę się doczekać, aż wsunę w nie bose stopy:)/ Mine: sale 129,99 PLN to 44! Just can't wait:)


Oszalałam, jak je zobaczyłam. Na żywo jeszcze słodsze:) Były jeszcze skarpetki Juicy Couture./ I fell in love when I saw them:) You can also buy Juicy Couture mini socks:)


Zegarek dla Taty:) do codziennych stylizacji ^-^ z drwalową koszulą;P/ Nice watch for my Daddy:) for daily outfits, with his lumberman shirts;P




I na koniec drobiażdżki z Home and You. Wpadam tam często sprawdzić jak się mają przeceny, ale póki co nic ciekawego:/ Tu: świąteczne serwetki za 2,25 zł i dwa wieszaczki po 4,50 zł sztuka. Wzięłam je za punkty z karty, więc wyniosły mnie 3 grosze;P

Last but not least, mini shopping from Home and You. I check their prices regularly. Here you go Christmas napkins for 2,25 PLN and two hangers for 4,50 PLN every. I payed with their special card, so it was 0,03 PLN;P

A jak wasze wyprzedaże? Upolowaliście już coś???

And how's your winter sale? Anything???

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate

Obserwatorzy