niedziela, 15 lutego 2015

Poducha-kojec – pomoc czy zbędny gadżet?/ A pregnancy pillow – very helpful gadget

Dzień dobry:)

witajcie z rana. Dziś chcę Wam pokazać mój ostatni zakup. Szczerze powiedziawszy nigdy wcześniej o czymś takim nawet nie słyszałam. Zobaczyłam kilka dni temu u kogoś na blogu. Zaintrygowała mnie nazwa i gabaryty;) Zamarzyła mi się taka poducha-gigant, bo coraz bardziej mi już ciężko. 


Co prawda na początku podeszłam do sprawy dość sceptycznie. Też myślałam, że to tylko zbędny gadżet zajmujący sporo miejsca
w mieszkaniu. Zgodnie z informacją producenta – Motherhood, długość węża to 130 cm.

Na szczęście zakup okazał się bardzo udany. Rogal faktycznie pomaga się zrelaksować, odciąża obolałe nogi i ten spory format jest wprost idealny dla kobiet wzrostu ok. 165 cm. Spodobała się również naszemu kotu i ... mężowi, który na początku nie wierzył w moc rogala;)

Ze swojej strony serdecznie polecam zakup takiej poduchy. Wiem, że ich cena jest dość wysoka, ale warto poszukać wśród polskich rękodzielników lub na serwisach aukcyjnych. Z poduchy skorzysta również małe dziecko, które dopiero uczy się siadać. A i większym taki wąż z pewnością przysporzy wiele radości;) Co ważne całość da się bezpiecznie wyprać. Pokrowiec wykonany z naturalnej bawełny jest zapinany na zamek, a w środku mamy standardową poduszkę:)


Good morning:)

today I want to show you my last purchase. I haven't seen it before. Few days ago I was reading my fav blogs and somewhere I discovered something called pillow-playpen, hmmm... What's this? Why it's sooo big? Is it cosy? Is it helpful at all? I wanted to check;)

I was sceptical at the beginning. I also thought it's a big and redundant gadget only. All beacuse it's 130 cm length.

Luckily that was very good idea. This pillow hepls me to relax, relieves suffering legs and this dimension is perfect for ca. 165 cm high woman;) Even my husband and our cat love it as well;)

I recommend you this item. I know it's quite expensive, but try to find something hand-made maybe. This pilow will be also perfect for little babies when they trying to sit independent;) Of course it's possible to wash it separately:)




Świetna książka na leniwy dzień;) piękne zdjęcia, łatwe przepisy, mnóstwo inspiracji. Recenzja wkrótce!/ Wonderful book for every lazy day;) beatiful pictures, easy recipes, lots of inspirations. Review soon!




Miłej niedzieli:)
Have a nice Sunday:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate

Obserwatorzy