wtorek, 17 lutego 2015

Szklany pilniczek Blažek Glass – moja recenzja/ Blažek Glass – a nail file my review

Cześć:)

jakiś czas temu dostałam do testowania szklany pilnik do paznokci Blažek Glass
Przyznaję się, nie znałam tej firmy, ani jej produktów, ale po przeszło miesiącu ciężkich testów, stwierdzam, iż jest to najlepszy pilnik, jaki miałam do tej pory.


Po szczegóły zapraszam na fan page firmy na Facebooku:

i na stronę internetową:

Mój pilnik wygląda tak:)
Jest różowy, dość duży, posiada opakowanie, co przy szklanym produkcie jest dość ważne. Ja już kilka rozbiłam:/ Poza tym poniewierały się gdzieś
w torebce i ciężko je było namierzyć. Tu, mocno różowe etui będzie zawsze na oku;) 

U mnie pilnik, póki co się sprawdza. Po ponad miesiącu użytkowania nie widzę żadnych ubytków w powłoce, nie stępił się. Wygląda, jak nowy. Po użyciu myję go w wodzie i zostawiam do wyschnięcia. Dodatkowym atutem jest jego antybakteryjna powłoka. Śmiało polecam ten produkt.


Hi:)

I received this glass nail file from Blažek Glass over one month ago.
I haven't heard about this brand and their products, but I am positively surprised:)

More info via Facebook:

and on the web side:

This is my pink nail file:) It's quite big with case, which is very important for women. I broke few glass nail files already:/ Besides it's hard to find them in a bag;)

For me it's the best nail file I've ever had. After over one month with me it looks still like brand new product, it's not blunted. After using I wash it with water. Antibacterial coat is also good to have.
I can recommend you this product, because it's worthy.





 

Wraz z pilnikiem dostałam również zaproszenie na Targi Beauty Forum, które odbędą się w dniach 7-8 marca 2015 w Warszawie. Ponieważ ja w tym roku się tam nie wybieram, chętnie je komuś oddam:) Więc, jeśli masz ochotę, pisz:)


I got also a special invitation for Beauty Forum Fair, which will take place on 7-8 of March in Warsaw. So, if you want to join, send me a message:) 

Do usłyszenia:)
C U:)
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate

Obserwatorzy