sobota, 28 marca 2015

Mini haul - kosmetyki, deko, Wielkanoc.../ A mini haul - cosmetics, deco, Easter...

Cześć:)

dziś mini haul zakupowy. Zwykle, kiedy wychodzę tylko na chwilę z domu, udaje mi się zrobić jakieś megaśne zakupy. Tak też było tym razem ^-^

Odwiedziłam tylko TkMaxxa, Golden Rose, Rossmanna i weszłam po soczek do Auchan;)
A wyszłam... obładowana:)


Hi:)

today I've got for you a mini-haul. Every time when I'm out for let say half an hour, I'm back with many interesting items;)

This time I was in TkMaxx, Golden Rose, Rossmann and Auchan... enjoy!

W Auchan znalazłam taki plastikowy talerz za 7,50 zł i duże pisanki po 3,66 zł. Do tego świeca PartyLite - pachnie cudnie!/ I found a really nice plastic plate in Auchan for 7,50 PLN and big Easter eggs for 3,66 PLN. Plus PartyLite candle - wonderful smell!


W tym roku po raz pierwszy będę szykować kosz wielkanocny;)/ This year we'll have our own Easter basket;)


To będą jaja w koszulkach;)/ T-shirts for my Easter eggs;)


Mini zakupy z Golden Rose: lakier jak pisanka i 3 zapachy./ Golden Rose: pastel nail polish and 3 mini-apples.


Szukałam tych galaretek od miesięcy;)/ I was looking for these jellies for months already;)


Stary, dobry Rossmann./ Old, good uncle Rossmann.


Niby naturalny kremik, we'll see;)/ Probably natural product, we'll see;)


Kolejny naturalny specyfik./ Next natural product.


Krem Mixa, niby-naturalny, a PEG-40 wysoko w składzie:// Mixa universal cream, should be natural, but I saw PEG-40:/


Łupy z TkMaxxa. Jest jeszcze torba Betty Barclay dla Mamy <3/ From Tk Maxx: 2 cosmetics and a Betty Barclay bag for my Mum <3


Naturalny krem do twarzy Apotheker Dr. Scheller. Cena na obrazku;)/ Natural face cream from Apotheker Dr. Scheller, have you seen the price?


Bio Oil 200 ml za 56 zl./ Bio Oil 200 ml for 56 PLN.


Rytuały Malucha;)/ Daily routine;)
 

Już czas.../ It's time...




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate

Obserwatorzy