wtorek, 31 marca 2015

Moje ulubione torebki/ My fav bags

Cześć:)

dziś post jak na mnie nietypowy;) Będzie to przegląd moich ulubionych torebek. Podczas wiosennych porządków, pokażę Wam co nie co z mojej szafy;) Póki co zdjęcia takie niemrawe i statyczne, wkrótce zaprezentuję je na sobie w konkretnych outfitach;)

Oczywiście torebek mam za dużo i co jakiś czas kolejne wyfruwają
z szafy;) Tym razem pozbyłam się malinowej chanelki z Primarka
i bladożółtej z ćwiekami z Reserved.

A na przełomie zimy i wiosny najczęściej nosiłam:


Hi:)

today quite strange post, with my bags collection;) Sorry for these static photos, I hope soon I'll publish more outfits;) 

Of course I've got too many bags and it's hard to eliminate some of them from time to time;)

There you go my best bags from winter and spring:

Christian Lacroix: torebka w sam raz, z zamkiem. Piękne wykończenia i ta panterka;)/ Christian Lacroix: a small bag with a zip inside. Beatiful details and leo print;)








Otto Kern: nie lubię dużych toreb, bo noszę w nich wszystko. Nawet warzywa;). W tej urzekła mnie prosta forma./ Otto Kern: I hate big bags, because I have there everything, including vegetables;)






Stary, kultowy wór./ An old and cult pack;)




To jest chyba dla pieska;)/ Will be perfect for a puppy;)


Moja jedyna filcowa miłość./ My one and only felted love.


Za kolor!/ I like this colour!


Bardzo chciałam coś Mulberry;)/ I was dreaming of Mulberry;)




Kolejna panterka z House'a./ Next wild print from House.




Koral z Carry./ Coral from Carry.


George by Asda.


Poręczna i wygodna z CCC, tylko strasznie szarpie ciuchy:/ Convenient and cosy from CCC, but destroyed all my clothes.


Lniana Desigual. Nie ma zamka, zbyt cienkie paski nie trzymają jej ładnie przy ciele. Za takie pieniądze absolutnie nie warto:/ Linen from Desigual. No zip inside, too delicate belts - too expensive s**t:/




Worek no-name./ No name bag.


Wór na zakupy z H&M. A shopping bag from H&M.





Bardzo jestem ciekawa co takiego będziemy nosić tego lata;)
I am really curious what will be a smash hit of this summer;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate

Obserwatorzy