poniedziałek, 25 maja 2015

Rossmann on-line - idealne rozwiązanie dla młodych mam;)/ Rossmann on-line - a perfect solution for a fresh mummy;)

Cześć:)

dziś przychodzę z dobrymi wieściami dla wszystkich kosmetoholiczek;) Rossmann prowadzi od jakiegoś już czasu drogerię internetową, czyli możemy kupować nie wychodząc z domu, jeee!

Jest to o tyle wygodne, że nie trzeba iść do sklepu, a zwłaszcza wtedy, kiedy naprawdę nie możemy: mając na przykład noworodka w domu;), albo gdy pada, czy jesteśmy chore...


Z tego, co się orientuję, sklep on-line działa od niedawna i nie wszystko jest tam dostępne. Do tego darmowy odbiór w sklepie stacjonarnym jest możliwy tylko w kilku dużych miastach. Inne formy dostawy są płatne: paczka na Orlenie kosztuje 10 zł, a kurier chyba 14. Ja, na szczęście, mam do swojego Rossmanna 10 minut;), więc nie narzekam. Ale obiło mi się coś o uszy, że do końca roku możliwość znacznie powiększy się ilość sklepów stacjonarnych z bezpłatną dostawą. Oby;)))

Moje pierwsze zamówienie złożyłam podczas szalonych promocji -49 % na makijaż;) Tak się złożyło, że w tej edycji zrobiłam zakupy podkładowo-korektorowo-pudrowe. Na część z kosmetykami do oczu, wylądowałam na porodówce i jakoś nie przyszło mi do głowy, żeby zrobić zakupy w Sieci;P Potem już w domu, sprawdziłam, jak działa Rossmann on-line
i poczyniłam takie oto zakupy:


Hi:)

today I've got good news for all cosmetics-addicted;) Did you know that there's also Rossmann on-line?

I think it's it's quite new, but it works very good! And you can get your order after 40 minutes in few shops in Polnad - Kraków also included! I heard something about many more shops in different cities till the end of 2015.
You can deliver your order also to Orlen gas station for 10 PLN or via post for 14 PLN.

I want to show you my first on-line order. So, here you are and enjoy!


Zamówienie złożone on-line jest gotowe do odbioru po ok. 40 minutach. Oczywiście dostajemy powiadomienie smsem;)/ You can get your on-line order after ca. 40 minutes. You'll receive text messege;)


Carmex z kolorem bardzo na plus! Daje piękny i naturalny efekt gładkich ust./ Pink Carmex is wonderful: very light and natural shade.


Wraz z zamówieniem otrzymujemy formularz zwrotu, jak przy tradycyjnych zakupach on-line:)/ Of course, we can also send all products back, but why;)))


Kupiłam: 2 Carmexy, 2 lakiery Rimmel.../ I bought 2 Carmex versions, 2 nail polishes from Rimmel...


... 3 pomadki Rimmel - kolory kultowe;) i pisak z Lovely./ ... 3 lipsticks from Rimmel - cult colours;) and lip tint from Lovely.


Lakiery są super: szerokie, krótkie pędzelki i mleczna konsystencja nie pozostawiająca smug./ These nail polishes are really cool: wide, short brushes and milky texture.


Na koniec swatch'e pomadek. Od góry: Rimmel: 05, 16, 070 i na dole pisak z Lovely./ Few swatches. From the top: Rimmel: 05, 16, 070 and lip tint from Lovely at the end.




Wkrótce kolejne wpisy z recenzjami poszczególnych produktów. 
A wszystkim polecam póki co Airy Fairy, czyli kultową pomadkę blogosfery: Rimmel 070:) Uniwersalny nudziak, piękny blady róż ze złotymi drobinami, na każdą okazję, do każdej stylizacji, do biura i na imprezę.


Jeśli chcecie skorzystać z aktualnej promocji Rossmanna, czyli -40 % na kosmetyki do pielęgnacji twarzy, spieszcie się! Czas tylko do jutra:)


Soon you will get another posts with all these products. But now I recommend Airy Fairy 070 Rimmel - best lipstick ever! Very universal nude pink with light gold glitter inside. 

If you want to buy face care cheaper - run quickly to your nearest Rossmann - till 26th of May you can have them -40 % cheaper!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate

Obserwatorzy