czwartek, 18 czerwca 2015

Podkładowe love, czyli jeden z ulubieńców od Yves Rocher/ My liquid love, a perfect foundation from Yves Rocher

Hej:)

ostatnio coraz częściej zdarza mi się narzekać na firmę Yves Rocher,
a to ze względu na ich znikome ilości natury w dość drogich produktach. Analizując składy masy kosmetyków, którym od lat byłam wierna stwierdzam, że naprawdę warto być uważnym i nie dać zrobić się na szaro. Nie warto ufać reklamie, kolorowym folderom i swoim przyzwyczajeniom.

Kiedy dowiedziałam się, że jestem w ciąży, nagle okazało się, że ponad połowa moich kosmetyków nie nadaje się do użytku:/ Byłam załamana
i tak zdesperowana, że w końcu pomysł tego bloga wykrystalizował się sam;) Czyli, jak to zwykle bywa, nie ma tego złego...

Jednak, jak każda firma i ta ma swoje absolutne perełki. I tak jedną z nich jest podkład wygładzający. Znam ten produkt od lat i mimo, że jest przeznaczony do skóry mocno dojrzałej, bardzo dobrze mi służy. No, chyba, że moja skóra jest już aż tak zmęczona;) Chociaż cera zaczyna być dojrzałą w wieku 19. lat, kiedy to włókna kolagenowe zaczynają tracić swe cenne właściwości...

Podkład ma raczej lejącą, delikatnie kryjącą konsystencję i kilka odcieni, które pasują Europejkom;) Ja zawsze mam dwa: jasny róż i jasny beż lub porcelanę, w zależności od pory roku. Dodatek olejków różanych ma zapewnić efekt pielęgnacyjny. 

Produkt bardzo łatwo się rozprowadza, nie potrzeba żadnych specjalistycznych narzędzi. To jest właśnie dla mnie wyznacznik solidnego produktu. Nie pozostawia smug, kryje wszelkie niedoskonałości, daje bardzo ładne wykończenie, długo się utrzymuje. Ma też ładny zapach
i pompkę. Cena regularna jest dość wysoka, ale firma Yves Rocher słynie ze swoich licznych promocji i specjalnych akcji. Radzę zapisać się do newslettera i korzystać wyłącznie z ofert specjalnych;)

Ogólnie bardzo dobry produkt. Najlepszy podkład jaki miałam, a miałam ich trochę, bo i lat mam już sporo;) Serdecznie polecam!


Hey:)

recently I am more sceptic about Yves Rocher. All because their ingredients, too much chemistry inside and minimum nature:/

When I got to know about my pregnancy, I started to read more about health in general and I was shocked! Over half of my cosmetic collection was too aggresive for me:/
So, I decided to become a Sherlock Holmes and write this blog finally;)

Well, today I want to recommend a very good foundation from Yves Rocher. It's best for mature skin, but I really like it for years. Besides our skin need anti-ageing products from about 19. Then collagen fibres getting weaker;)

The texture here is liquid and very delicate, pastel colours are perfect for Europpean women;) I always have 2 of them: fair rose and fair beige or even porcelain in the winter,
It contains also rose oils which make it more rejuvenating.

You don't need any special tools to aplly this product, so it's perfect in my opinion. It's absorbent, long-lasting and I really like the coverage, smell and a pump. Standard price is quite high, but there are promotions, of course;)

In general, it's really good product. My best foundation ever. So, you've got my recommendation!

Standardowa pojemność. Plus za pompkę i solidne opakowanie z ciemnego szkła./ A normal 30 ml bottle, made of dark \glass.








Znacie ten podkład? A może wolicie inne fluidy tej marki?

Do you know this product? Or you have any fav foundation from YR?

2 komentarze:

Translate

Obserwatorzy