środa, 21 października 2015

Jeszcze bardziej eko z wielorazowymi wkładkami laktacyjnymi z organicznej wełny merynosów:)/ Even more eco with organic merino wool nursing pads:)

Hej:)

Merynosy kojarzyły mi się tylko z ciepłą, babciną pościelą i futrzanymi botkami kultowych marek znanych wszystkim blogerkom i fashionistkom;) Zawsze dziwiło mnie, jak ci szaleni Australijczycy mogą w kozakach śmigać cały rok i jeszcze produkować japonki
z futerkiem:PPP No, zgroza! Sama też robiłam liczne przymiarki do tych butów, jednak aspekt estetyczny zawsze zwyciężał i odchodziłam z niczym;)

Do czasu...


Aż...


Polecono mi naturalne, wielorazowe wkładki laktacyjne z organicznej wełny merynosów.


 

Nie! To nie żart! To coś naprawdę fenomenalnego! Wynalazek ten odmienił moje życie:)
Naprawdę żałuję, że dowiedziałam się o ich istnieniu tak późno. Komfort, jaki dają jest nieporównywalny do żadnych tego typu jednorazowych produktów. No i świetnie wpisuje się w eko styl życia, który konsekwentnie prowadzę i promuję.

Moje wkładki pochodzą ze sklepu http://drogeria-ekologiczna.pl/ 

Na samym początku warto nadmienić, iż filozofia i postawa Właścicieli Firmy baaardzo mi odpowiada. To nie jest tylko zwykły sklep internetowy. To całe wielkie eko-przedsięwzięcie: drogeria pełna eko-cudów, blog z rzetelnymi, rzeczowymi artykułami, poradnik pełen szczegółowych opisów i forum dla Użytkowników. Kontakt ze sklepem to sama przyjemność. Moje wkładki zostały mi w zasadzie polecone, za co jestem ogromnie wdzięczna:) Do tej pory nawet nie wiedziałam o ich istnieniu. 

Paczki pakowane są ekologicznie, tzn. w papier z recyklingu w minimalnych ilościach. Firma zachęca też nas do oddawania zbędnych kartonów i innych tego typu artykułów do dalszej obróbki. 

No i... kusi promocjami:)


A tak oto prezentują się moje wkładki z organicznej wełny merynosów:)



Dostajemy je w worku strunowym wraz z instrukcją obsługi w kilku językach;) Pełną, polską wersję językową znajdziemy na stronie internetowej w sekcji Wkładki laktacyjne/ Wkładki laktacyjne LANACaretutaj
 



Wrażenie, jakie robią w dotyku jest nieziemskie! Czegoś tak milusio mięciutkiego już dawno nie widziałam. Uczucie jest porównywalne do głaskania główki niemowlęcia, kiedy zamiast włosów ma ono delikatny puszek. Wkładki są dwustronne, tzn. szyte z dwóch warstw. Wykonane bardzo starannie. Nie mają rzecz jasna żadnych rzepów, ani innych lepiących elementów. Po prostu wkładamy je do biustonosza;)

Być może powiecie mi, że ich cena jest wysoka. Ale... Wszystkie jednorazowe wkładki są tak naprawdę drogie. Pakowane po 30 sztuk, czyli na 2 tygodnie, kosztują w perspektywie tyle samo. A nie zapewniają takiego komfortu, ponieważ czuć je (niestety), są idealną pożywką dla bakterii no i w dodatku produkujemy codziennie dodatkowe śmieci. A tutaj na cały okres karmienia piersią wystarczą dwie pary wielorazowych wkładek. Wystarczy raz zainwestować, a potem prać je na bieżąco. Nie po każdym użyciu, ma się rozumieć. 

Ponieważ wełna ma swoje, charakterystyczne właściwości:

  • dzięki naturalnym oczyszczającym właściwościom lanoliny wełna pozostaje świeża
    i higieniczna,
  • nawet gdy wkładki staną się wilgotne kobieta będzie odczuwała ciepło i sucho,
  • włókna wełny mają zdolność absorbowania wilgoci aż do 40% swojej objętości, 
  • od wielu lat wełniane wkładki laktacyjne były polecane przez akuszerki oraz ginekologów, ponieważ takie wkładki laktacyjne pozwalają chronić piersi zarówno przed zimnem jak i gorącem.
  • wełniane wkładki laktacyjne chronią przed zapaleniem gruczołu mlekowego oraz infekcjami,
  • kiedy wełniane wkładki laktacyjne zamokną, można wysuszyć je na kaloryferze,
  • wełniane wkładki laktacyjne przynoszą ulgę, gdy piersi są nabrzmiałe. Wiele pań nosi takie wkładki laktacyjne na początku ciąży.


Wełna, z której wykonano produkty LanaCare pochodzi od owiec, które nie są poddawane mulesingowi. Na pastwiskach, na których pasą się owce, nie stosuje się nawozów ani pestycydów.

Warto też dodać, że wkładki te występują w kilku rozmiarach: od mini po L i owalne. 

Musimy tylko pamiętać, że pierzemy je wyłącznie ręcznie w specjalnym mydle lanolinowym w letniej wodzie! Przepis na pranie znajdziecie tutaj: klik 

Ja ze swojej strony bardzo polecam ten produkt, ponieważ nie udało mi się znaleźć żadnej wady ani nawet maleńkiego minusika;) Z tego co wiem, wkładki są komfortowe
w użytkowaniu również w największe upały. Ja nie miałam szansy przekonać się na własnej skórze, ale teraz, jesienią mają jeszcze jedną wielką zaletę: idealnie grzeją :)
Korzystam z tego faktu nie tylko ja, ale i moja Apolonia, ponieważ zawsze dostaje cieplutkie mleczko z przyjemnie ciepłej piersi:)

Czuję, że daję Jej to, co najlepsze:)


Zachęcam również do śledzenia Better Land na Facebook'u, żeby być zawsze na bieżąco:  klik



Hey:)

I knew something about merino wool. All about granny's bedding, emu boots, etc.

Recently I got to know, that I can buy even nursing pads made with organic merino wool! That is my smash hit! It's organic material, natural product and reusable.

I regret that I didn't have them at the beginning. But you have your own chance now:)

You can buy these eco nursing pads here: http://drogeria-ekologiczna.pl/

I really appreciate this eco philosophy. This is not an average on-line store. This is much more: lots of eco products, blog, interesting articles and subsriptions plus forum for Users. Staff is also very nice and helpful. Thank you for this recommandation:) You changed my life.

Plus all orders are packed with recycled paper.

Now, look at my nursing pads. We received them in a foil bag with instructions.

These pads are just amazing. So fluffy and delicate. All you have to do is apply them in a bra. If you think it's too expensive, think twice. All stadard pads are packed normally 30 pieces, so this portions is for 2 weeks. Count, please:) Now you've got something much more eco, healthy and cozy at the same time. For whole breasfeeding period should last 2 pairs only.

More info below.

I really recommend you this product and it's perfect for every season. Now it's really warming;)))

Check also Better Land on Facebook: click




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate

Obserwatorzy