czwartek, 29 października 2015

Moja ostatnia nowość - Serum z kwasem traneksamowym/ My new cosmetic - tranexamic acid serum

Cześć:)

Dziś znowu będziemy przerabiać kolejne serum. Uwielbiam tego typu kosmetyki i wierzę
w ich tajemną moc. Co wieczór nakładam je skrupulatnie na całą twarz i tzw. głęboki dekolt. 




Bio Serum Dermo pHarma przyspiesza regenerację ran i łagodzi podrażnienia. Stymuluje odnowę komórkową, ogranicza powstawanie stanów zapalnych. Jest skutecznym kosmetykiem w przypadku: skóry ze stanami zapalnymi, bliznami pooperacyjnymi i innymi uszkodzeniami, po zabiegach, trądzikowej i potrądzikowej, podrażnionej (w tym zabiegami medycyny estetycznej), po nadmiernej ekspozycji słonecznej/solarium, z plamami pigmentacyjnymi i przebarwieniami. Efekty po kompletnej, miesięcznej kuracji: ukojenie podrażnień, redukcja blizn i eliminacja stanów zapalnych.





 

Skład: Pure Water, Polyacrylic Acid/Carbomer, Glycerin, Propylene Glycol, Tranexamic Acid, Sodium Hyaluronate, Triethanolamine, Methylisothiasolinone/Iodopropyl Butylcarbamate, Mannitol/Sodium Citrate/Acetyl Tetrapeptide-15, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil/Lauryl Alcohol Polyethylene Glycol Ether, Fragrance.

Cena: ok. 45 zł/ 15 ml


Używaj, jeśli masz skórę:
  •  ze stanami zapalnymi, bliznami pooperacyjnymi i innymi uszkodzeniami
  •   po zabiegach,
  • trądzikową i potrądzikową,
  • podrażnioną (w tym zabiegami medycyny estetycznej),
  • po nadmiernej ekspozycji słonecznej/solarium
  • z plamami pigmentacyjnymi i przebarwieniami

Pamiętajcie też, że będąc w ciąży lub matką karmiącą warto czytać etykietki i unikać lub chociaż minimalizować szkodliwe dla dziecka składniki, takie jak chociażby PEGi!

I stosując to serum warto wybrać krem do twarzy z faktorem!



Moja skóra po porodzie zmieniła się zupełnie. Jest miejscami zaczerwieniona, zasypuje mnie wręcz niedoskonałościami, okropnie się świeci. Do tego dochodzi chroniczne niewyspanie. Nooo, jest problematyczna i kapryśna. To serum bardzo dobrze ją nawilża, ale nie przetłuszcza, nie zatyka porów, ładnie się rozprowadza, nie pachnie i oszczędnie się aplikuje;) Nie wiem czy poprawia jakość skóry (czy ją napina) i czy faktycznie niweluje blizny, bo ja na szczęście aż takich rewelacji nie mam;) Ale ogólnie jest to produkt bardzo fajny i godzien uwagi. 

Ja używam go na noc, pod mój bieżący krem. Zawsze po nałożeniu, daję chwilkę czasu mojej skórze, żeby mogła go w spokoju spić. Przez ten moment skóra twarzy będzie się po aplikacji serum trochę kleić, ale to mija. Poza tym i tak przecież nakładamy jeszcze tylko otulający nas kremik i idziemy spać. Nie wiem jak Wy, ale ja to uwielbiam. Kłaść się spać taka zabalsamowana;)




Swoje serum mam z Drogerii Marysieńka:
http://www.drogeriemarysienka.pl/


Zapraszam również na Facebook firmy: klik


 Hi:)

Today soemthing about my new serum. I adore this type of care products and I beleive in their magic power;) I apply them every single evening:)

This Bio Serum by Dermo pHarma calms irritations and repairs scars. Will be perfect after any facial treatments, sunbathing for oliy skin with typical problems.

Ingredients:
Pure Water, Polyacrylic Acid/Carbomer, Glycerin, Propylene Glycol, Tranexamic Acid, Sodium Hyaluronate, Triethanolamine, Methylisothiasolinone/Iodopropyl Butylcarbamate, Mannitol/Sodium Citrate/Acetyl Tetrapeptide-15, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil/Lauryl Alcohol Polyethylene Glycol Ether, Fragrance.
Price: 45 PLN/ 15 ml

Remember, that pregnant and breastfeeding women should avoid chemicals, especially PEG.

And always put creams with SPF during that kind of cure.

My skin changed a lot after my labour:/ It's quite red, with many blackheads and acne. Plus it's shiny. Plus I'm permanent sleepy... That's why I need every kind of daily care. This serum hydrates my skin. It's odourless, quite productive (pipette) and I think my skin liked it a lot. I applied it every evening first, then standard night cream. After applying I wait a bit to let it work;) Besides at the beginning it seems to be a little sticky texture. 





I've got it from Drogerie Marysieńka: http://www.drogeriemarysienka.pl/

Check also Drogerie Marysieńka via Facebookclick

2 komentarze:

  1. Miałam kiedyś z tej firmy serum z witaminą C. Bardzo je lubiłam tyko denerwująca jest ta mała pojemność. W przeliczeniu na ml to serum wychodzi drogo - za tę cenę wolałam sobie coś z Azji zamówić :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też spasowało:) a z Azji zaczynam testować żel aloesowy;) Następny w kolejce krem BB:)

    OdpowiedzUsuń

Translate

Obserwatorzy