wtorek, 24 listopada 2015

Austriackie wyroby dziecięce MAM - mam i ja;)/ Austrian baby gadgetry MAM - at our house already;)

Hej:)

Dziś przychodzę z recenzją dziecięcego niezbędnika. Ponieważ nasze Maleństwo nie toleruje ŻADNYCH smoczków ani butelek, postanowiłam wypróbować zestaw pod tytułem ''Mój pierwszy posiłek'' ;))) Tak go nazwijmy:) 

W jego skład weszły: zestaw do pielęgnacji jamy ustnej, podwójna miseczka i kubek-niekapek. Wszystko wysokiej jakości austriackiej firmy MAM.

Historia firmy sięga lat 70., kiedy to inżynier wraz z grupą naukowców, projektantów
i pediatrów skonstruował pierwszy smoczek MAM, będący produktem wielce nowoczesnym
i łączącym design, bezpieczeństwo i wygodę:)

Wszystkie produkty MAM są wolne od BPA, jest to marka medyczna dostępna w blisko 40 krajach, wszystkie produkty bada się przez 5 lat zanim zostaną wprowadzone na rynek, smoczki i butelki produkowane są w Europie, MAM używa wyłącznie jedwabistego silikonu, który symuluje pierś mamy, MAM Perfect to najcieńszy smoczek świata, butelka MAM Anti-Colic redukuje kolkę u ok. 80 % dzieci, firma posiada 70 patentów!



Zapraszam również do sklepu MAM, gdzie znajdziecie wszystkie produkty marki: http://sklep.mambaby.pl/




A także na Facebook'a, gdzie macie szanse na dodatkowe rabaty: klik
Fani MAM na Facebook'u otrzymują rabat na wszystkie dostępne
w sklep.mambaby.pl produkty!!!






A teraz pora na prezentację naszego zestawu:)

Jako, że od około miesiąca wprowadzamy do diety naszej córeczki pokarmy stałe, zadbałam o to, żeby same posiłki były dla Małej czymś atrakcyjnym i przyjemnie się kojarzącym. Dlatego postawiłam na ciekawą w formie zastawę.


Zresztą, sami zobaczcie:)





Pierwszy zestaw do pielęgnacji jamy ustnej: klik i do sklepu:) 

  • masująca rękawiczka w kształcie królika umożliwia pierwszą higienę jamy ustnej dziecka (nawet przed pojawieniem się zębów)
  • szczoteczka z wypustkami masuje i koi wrażliwe dziąsła oraz czyści pierwsze ząbki






Kubek niekapek od 6. miesiąca, umożliwia naukę samodzielnego picia. To ostatnia deska ratunku dla nas, bo nasza A. nie wypije niczego przez smoczek;)

Więcej tutaj: hop do sklepu! 

  • Podwójne uszczelnienie (w zestawie otrzymujemy zapasowe dzióbki)
  • Ergonomiczny kształt oraz zróżnicowana powierzchnia ułatwiają dziecku trzymanie kubka
  • Pojemność: ok. 310 ml
  • Można myć w zmywarce




No i miseczka z pokrywką i podziałką: klik:) 

Z wygodnym uchwytem, sprawdza się nawet w samochodzie;) Tak! Tego gadżetu było nam trzeba! 

  • 2 oddzielne przegródki
  • Lekka i łatwa w trzymaniu, także jedną ręką
  • Idealna do przechowywania oraz poza domem


A teraz foto-relacja z naszych pierwszych testów;) Jak widać Testerka brała pod uwagę każdy, najdrobniejszy szczegół;)















Pierwsze wrażenia są MEGA pozytywne. Produkty, nie dość, że piękne, to jeszcze wygodne, użyteczne i bezpieczne! Mimo naszej niesmoczkowej postawy, chętnie sprawdziłabym jakość smoków MAM:) Bardzo zaintrygował mnie ten najcieńszy i najmiększy silikon świata:) Myślę też, że taki zestaw sprawdzi się w roli eleganckiego prezentu:) Bo produkty te są doskonałym dowodem na to, że rzeczy dla niemowląt nie muszą krzyczeć kolorami i nieco jarmarcznym wykonem;) Bądźcie czujni, bo wkrótce pojawią się recenzje poszczególnych produktów w akcji:)))


Hey:)

Today babies kit review. Our daughter just hates dummies and bottles, so I decided to try this kit:) I called it 'My first meal';)))

This is: Oral care Set, Feeding bowl and a sippy cup. All made by Austrian brand MAM.

It's all started in 1976, when an engineer with a group of scientists, designers and pediatritiants made firt MAM dummy:)

All MAM products are BPA free, these are medical products available in almost 40 countries, all tested for 5 years before distribution, dummies and bottles made in Europe only with silky silicone which simulate a real breast;), MAM dummy is the thinest dummy in the world and MAM Anti-colic bottle reduces colic in 80 % children, MAM has 70 patents!

Check MAM on-line store: http://sklep.mambaby.pl/

And fan page via Facebook: click When you like this page, you'll receive a discount for all MAM products in sklep.mambabyy.pl!!!
Let's have a look:)

We started to feed our Sweetheart with first soups and fruits and I try to do it properly with nice and interesting gadgetry:)

First oral care set: click

Massage glove, rabbit shape will be very attractive andfrom the very first beginning and special brush helps to reduce deposit on the teeth;)


Sippy cup from 6 months will teach our baby how to drink;)

More info: click

Double insulating, ergonomic shape and texture will help your baby to catch it:)
capacity: ca 310 ml, dishwasher safe.

And a feeding bowl with a cover and 2 seperated spaces;) This a perfect bowl for eating outside or in a car. 


More info here: click

At the end our sweestest tester in action;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate

Obserwatorzy