niedziela, 22 listopada 2015

Kosmetyki pod choinkę? Bardzo proszę;)/ Cosmetics as a Christmas gifts? With pleasure;)

Cześć:)


Sklepy i gazetki reklamowe pełne są już podarków pod choinkę;) Wśród nich prym wiodą oczywiście zestawy kosmetyków. 

Część z Was powie zapewne, że to nudne, oklepane i nieeleganckie, ale ja bardzo je lubię. Choć zdaję sobie sprawę, że są też osoby, którym takie prezenty kojarzą się
z symbolicznymi skarpetami pod choinką, czyli czymś kupionym na siłę, w ostatniej chwili, nooo - bez wysiłku, po prostu;)

Przyznajcie jednak sami... Naprawdę nie lubicie kosmetyków? Choćby na tzw. przetestowanie;)??? Ja akurat zawsze jestem chętna. A jak coś mi się nie sprawdzi, bez obciachu oddaję. Czy raczej wydaję w dobre ręce;)
A chętnych nigdy nie brakuje:)

Ja zrobiłam sobie prezent w tym roku wyjątkowo wcześniej;) I wybrałam taki oto zestaw:)


Trzy pielęgnacyjne produkty Vintage Body Oil z masłem shea.  







Spójrzcie tylko na to kobiece, koronkowe pudełko:) 



Jego wygląd jest bardzo elegancki i kobiecy. Taki prezent nie potrzebuje w zasadzie żadnych dodatkowych ozdób, kokard itp.



Mnie bynajmniej bardzo się podoba:) 



W skład zestawu wchodzą:

  • masło do ciała
  • żel pod prysznic
  • olejek do ciała




Seria SPA VINTAGE BODY OIL z masłem shea zawiera bardzo wiele cennych składników odżywczych, działa nawilżająco na skórę, natłuszcza
i zapobiega utracie wody. Chroni skórę przed szkodliwym działaniem wolnych rodników, wykazuje działanie odbudowujące i regeneracyjne,
a ponadto pobudzające skórę do wytwarzania większej ilości kolagenu, co wspomaga przeciwdziałanie starzeniu się skóry. Olej migdałowy odżywia, wygładza, uelastycznia skórę. Prowitamina B5 zmniejsza utratę wody przez naskórek i skutecznie nawilża skórę, nadając jej miękkość
i elastyczność, stymuluje podziały komórkowe, dzięki czemu działa gojąco i regenerująco, poprawia barierę lipidową naskórka. Ekstrakt z zielonej herbaty działa relaksująco, tonizująco, łagodząco, nawilżająco. Aromaterapeutyczny zapach odpręża, relaksuje
i sprawia, że zabieg staje się niezwykłym rytuałem dla ciała i zmysłów.
 


Poczuj się jak w SPA!




Oj, chciałabym... A tak na poważnie, to po prostu mi się należy, bo sobie zasłużyłam. Ciężką pracą przy maleńkim dziecku. Ot co;) Dlatego od razu zabieram się za testowanie:)))

Recenzje już wkrótce!





Hi:)

I saw Christmas decorations and gifts ideas everywhere about one month ago. Now it's time;))) For sure most of them are cosmetic sets.

For most people it's boring, too simple and just the easiest way to Christmas disaster:P
I adore cosmetics so for me not a problem. And when something's wrong I'll give them someone who will need them the most:) And this is it, I think...

My Christmas gift is already by me;) So, let's have a look:)

This is Vintage Body Oil with shea butter.

Look at this very feminine lacy package. It's classy and elegant. You don't need any special wrapping, bows etc.

My set contains:

  • body butter
  • shower gel
  • body oil

Vintage Body Oil with shea butter series contain precious ingredients with regenerizing, nourishing and moisturizing effect. Prevent also wrinkles and it's anti-ageing, of course.

Almond oil: nourishing, soothing and tougening effect.


Provitamin B5: prevent for dehydration, moisturizes, nourishes and helps to regenerate the skin.

Green tea extraxt: this ingredient helps to relax with a wonderful smell.

Feel like in a real proper SPA!

I would... Just can't wait for new tests. More info and review soon:)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate

Obserwatorzy