niedziela, 20 grudnia 2015

Hiszpańskie Przysmaki, czyli kurczę w oliwkach/ Spanish Delight - chicken with olives filling

Cześć:)

Dawno nie było żadnego przepisu. Jak się domyślacie, nie zawsze mam czas gotować. Zajmowanie się całymi dniami samemu maleńkim dzieckiem jest bardzo czaso- i pracochłonne i najczęściej po prostu żywcem nie mam czasu ani siły zmusić się do gotowania:((( Bardzo nad tym ubolewam, bo kuchnia to moja pasja. Na szczęście kilka razy w tygodniu udaje mi się stanąć za garami;) Ostatnio dostałam bardzo pyszną, wytrawną przesyłkę. Cały karton oliwek, byłam w niebie!

Są to oliwki nie byle jakie, bo to prawdziwe Hiszpańskie Przysmaki


 
Do naszej dyspozycji mamy 13 różnych rodzajów czy raczej smaków. Po otwarciu lakartonu, nie wiedziałam za co się zabrać. Tak bardzo byłam ciekawa;) Na pierwszy rzut poszły oliwki z ananasem. To była najlepsza i najprostsza zakąska ever! Były tak dobre, że zjedliśmy je z mężem od razu. I nawet nie było czemu zdjęć robić;) Także to jest chyba najlepsza recenzja:)

Oprócz tego mamy tu oliwki czyste, czyli zielone i czarne. A także nadziewane: cytryną, kilkoma rodzajami papryk, czosnkiem, migdałami, serem, łososiem, tuńczykiem, anchois. Po prostu oliwkowa uczta!
Od razu pomyślałam, że chętnie zjadłabym coś z oliwkami na ciepło. Ale nie pizzę ani makaron... Przypomniałam sobie, że mam książkę kucharską pt. Oliwki, a w niej same przepisy na oliwkowe pyszności.

Zapraszam zatem na roladki z kurczaka z oliwkowym nadzieniem. Życzę smacznego!







Nie byłabym sobą, gdybym przepisu nie zmodyfikowała. Tak więc od siebie dodałam polskie warzywa korzeniowe, cebulę, czosnek i pomidory;) Danie podałam z dzikim ryżem:)











Na koniec zdjęcie gotowego dania. Musicie wybaczyć kolory. To był późny, ciemny wieczór:)



Najlepiej smakuje z mixem sałat skropionym vinegretem:)


Serdecznie polecam Wam oliwki dostępne na stronie: Hiszpańskie Przysmaki
Bo są pyszne, tanie i z niespotykanymi dodatkami. Zajrzyjcie też na ich fan page na Facebook'u, jeśli tak jak ja, jesteście fanami oliwek: klik


Hi:)

I know you miss my recipies, but unfortunately I don't have time to cook every day:/ All because I'm still alone with my baby. Whole days... And evenings I'm so tired that the last thing that matters is actually cooking. Thanks God I cooked something last days;) And that was my idea for olives, which I got recently from Hiszpańskie Przysmaki
And that was 13 different types, with different fillings, like with pineapple, lemon, blue cheese, anchois, tuna, salmon, different peppers, garlic, almond. Can you imagine?

Our first choice was pineapple and that was amazing! It was so good, that we ate a whole tin;) And I don't even have a picture;) This is the best review in my opinion;)

Next thought was: I have a cookbook called Olives. Why I've never used it? So, I decided to prepare chicken breast roll up with olive filling. If someone's interested I could prepare a translation;)

Don't forget to visit Hiszpańskie Przysmaki on Facebook: click
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate

Obserwatorzy