sobota, 19 grudnia 2015

Proste i ekologiczne śniadania - lubimy to!/ Simple and ecological breakfast - we like it!

Witajcie:)

Za co kocham weekendy? Za możliwość pospania dłużej;) Za to, że w końcu nie jestem sama w domu;) No i za to, że mogę bez pośpiechu zjeść śniadanie: proste, naturalne, świeże.

Na taki luksus zasługuje każdy z nas. Żeby jeść zdrowo i świeże:)
Jeszcze będąc w ciąży, odkryłam EkoŁuktę. Miałam wtedy czas na błądzenie po marketowych alejkach w poszukiwaniu moich superfoods:) Spróbowałam i... zakochałam się! Składy tych produktów są naprawdę wzorowe. Nie ma tu nic wzbudzającego podejrzenia lub obawy. Marce tej jestem wierna do dziś i tylko czekam, aż będę mogła podawać te pyszności Maleństwu. Choć masełko już
w sumie dostaje do zupki gotowanej na wiejskim indorze;)



 

Do śniadania naprawdę niewiele mi trzeba: świeże pieczywo, masło, jogurty, twaróg... Lubię też napić się kawy zbożowej parzonej w kafetierce z korzeniami,
z dodatkiem spienionego mleka... Pyyycha! Pięknego dnia życzę:) A EkoŁukty spróbujcie koniecznie!


Czerwone naczynia pochodzą z http://twopeople.pl/pl/ a drewniane z https://www.toczeniewdrewnie.com.pl/












Mój absolutny faworyt: serek brzoskwiniowo-bananowy:)


Dopiero teraz wiem, co to jest masło - uwielbiamy całą rodziną!





Hello:)

Why I love weekends? Because I can finally sleep long enough;) I don't have to stay all day long alone;) I can eat breakfast normally, without any stress and not in a hurry. I love my little rituals, like simple, natural and fresh breakfast:)

I think everyone deserve it! Just to eat healthy and fresh:)
When I was pregnant I have time to search my superfoods and actually I found EkoŁukta. This is an ecological Polish brand and they produce delicious typical native products. I tried and fell in love! Everything natural and healthy. Genius! I can't wait to give it all to my daughter;) Hmmm, actually she eats their butter in my home made soup.

I adore these simple breakfast ideas: fresh baguette, butter, yoghurt, cottage cheese... Plus chicory coffe with a hint of frothy milk:) Yummie, try EkoŁukta!

Red plates from: http://twopeople.pl/pl/
Wooden articles from: https://www.toczeniewdrewnie.com.pl/

Enjoy, and have a beatiful day!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate

Obserwatorzy