czwartek, 4 lutego 2016

Fuksja czy lawenda? Moja mini recenzja kosmetyków Vipery/ Fuchsia or lavender? Vipera - my mini review

Hej:)

Dziś pokażę Wam dwa produkty Vipery, które dostałam podczas ostatniego Świątecznego Spotkania Blogerek i Vlogerek w Krakowie. Jest to fuksjowa pomadka i lakier do paznokci w nieoczywistym odcieniu lawendy.







Już dawno nie miałam nic tej firmy i bardzo się ucieszyłam z możliwości przypomnienia sobie tych kosmetyków. W udziale przypadła mi kremowa pomadka w odcieniu pięknej fuksji i lakier wrzosowo-lawendowy. Dość trudny do określenia;)

Z tych dwóch propozycji przemawia do mnie tylko kolor pomadki, który wygląda dobrze zwłaszcza przy prostych, graficznych makijażach, na które sobie ostatnio pozwalam. Bo jako młoda mama nie mam już czasu na misterne tęcze na powiekach;) Nie, żebym jakoś specjalnie nad tym ubolewała;) Po prostu zmienił mi się trochę styl:))) Stałam się taka bardziej dostojna w tym całym macierzyństwie:D

Pomadka sama w sobie bardzo mi odpowiada. Jej zapach, konsystencja, wykończenie, jakie daje na ustach. No i fakt, że raczej nie wysusza ust, choć ja
i tak zawsze profilaktycznie nakładam pod spód Carmex;) Tak, just in case;)))




Jedyne, co mnie eko-maniaczkę razi to parabeny, PEG i PPG w składzie. Zawsze rzetelnie ostrzegam przed nimi kobiety w ciąży i mamy karmiące. Wiadomo, że ciężko ich uniknąć, ale warto choć spróbować ograniczać ich ilość w codziennym życiu.





Pomadka będzie mi towarzyszyć tej wiosny, zdecydowanie:)





Natomiast lakier trafił już w dobre ręce, bo nie lubię tego typu kolorów;)


Kosmetyki dostałyśmy dzięki uprzejmości sklepu Elfrodo: http://elfrodo.pl/

Wpadajcie również na ich fan page na FB: klik



Hey:)


Today I'll show you my 2 new cosmetics by Vipera. I got them while Bloggers Meet Kraków. This is fuchsia lipstick and lavender nail polish.

I haven't seen these products for years and I was glad to have them back;) My fav will be this lipstick. I'm gonna wear it this spring with my simple, graphic make-up. This will be perfect combination. I like its smell, texture and effect. Of course my advice is: use Carmex first, just in case;)))

Minus for paraben, PEG and PPG. It's absolutely forbidden for pregnant and breastfeeding women.

What about this nail polish? Still dunno. It's just not my type.


We received these products from Elfrodo: http://elfrodo.pl/.

Check them also via Facebook: click

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate

Obserwatorzy