sobota, 20 lutego 2016

Rexona, zawsze ze mną przez cały dzień;)/ Rexona my 24 hours protection;)

Cześć:)

Na pewno każda z Was ma swój ulubiony antyperspirant lub tak, jak ja ciągle szukacie ideału. Ja, jako mama i maniaczka aktywności fizycznych, mam naprawdę wygórowane wymagania. Bo, po pierwsze mój dezodorant ma być jak najbardziej naturalny. Bez chemikaliów. Ale też skuteczny i gwarantujący wielogodzinną świeżość. A kwestia zapachu jest zupełnie nieistotna... No, może nie do końca,
a już najlepiej byłoby, gdyby dezodorant był zupełnie bezzapachowy. Wtedy nie byłoby zgrzytów z perfumami;)














Ostatnimi czasy testowałam kilka dezodorantów Rexona w różnych formach:
w kulce, spray'u, sztyfcie i kremie. Przyznam szczerze, że absolutnie wszystkie zdały egzamin. Chronią przed nadmiernym wydzielaniem potu, nie brudzą ubrań
i pachną bardzo delikatnie. 

Producent zaleca również aplikować je przed snem. Ja jednak lubię regenerować mój organizm nocą, dlatego zrezygnowałam z tego;) Dodatkowo nie powodują uczucia swędzenia, pieczenia i innych przykrości, nawet po depilacji:)


Muszę jednak uczciwie przyznać, że moim faworytem jest wersja Maximum Protection. Ta wersja wydaje mi się być najbardziej delikatna i skuteczna zarazem. Lekka formuła kremu to czysta przyjemność, dosłownie i w przenośni:) 

Bardzo lubię też tą formę aplikacji. Wystarczy przekręcić dwa razy pokrętłem
i otrzymujemy idealną ilość produktu. Szybko się wchłania i od razu można się ubierać;) Zapach określiłabym jako czyste pranie;))) Taka delikatna, pudrowa świeżość. 

W dodatku skład bardzo mi odpowiada. Nie zawiera żadnych substancji, które mam na mojej czarnej liście;) Nie szkodzi ani nie uczula. Póki co, numer 1 wśród antyperspirantów:) Gorąco polecam:)


Hi:)

I know everyone has own best tips or is an eternal seeker, just like me;) I'm still looking for my perfect daily care. I am mother and a gym addicted, so my expectations are also high;) First, I'm trying to avoid chemicals. Then, I need a super protection. And the smell doesn't really matter. Well, for me the best solution will be odourless;) The point is: deo should be neutral. This is the best way to change perfume.

Last months I tested few Rexona products. Well, every type was quite good. But my best choice was Rexona Maximum Protection. It's perfectly creamy texture, very productive. Only twice clicking is absolutely enough for me. I like its effects, delicate smell and fact, that they not leave marks;) We should apply it evenings, but I prefer to rest at night so I resigned. Next thing in plus: these products are so delicate, that your skin gonna love them. No itchy, stingy skin, even after depilation.


What about ingredients? Nothing bad inside:) This is actaully my best antiperspirant at the moment:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate

Obserwatorzy