środa, 23 marca 2016

Sznurałki - moje nowe eco bransoletki/ Sznurałki - my new eco bracelets

Cześć:)


Pora pokazać, co mnie inspiruje ostatnimi czasy:) Jako, że idzie wiosna - to czas na zmiany. Poza tym nareszcie postanowiłam zminimalizować i mocno odświeżyć moją garderobę;) Przecież już prawie dwa lata sobie praktycznie nic nie kupowałam... Ciąża, poród, karmienie, ciągła nadwaga. Dość tego marudzenia! Matka też człowiek;)






Na początek zmieniłam dekorację na komodzie córeczki. Aktualnie ma tam tylko okazjonalną metryczkę oFill the shape , nowe DUŻE cotton ballsy, stary wazon z Ćmielowa i bardzo wiosenne ekologiczne tulipany od Pani Błyskotki ;) Nie mogło też zabraknąć aniołka-stróża. Całość prezentuje się następująco:) Owszem, jest kolorowo - choć miało być inaczej;) Ala nasza córka jest tak słodka, że wszystkim nam do odpowiada...







Kupiłam też w końcu wodę toaletową, o której od dawna marzyłam. Mimo, iż do drogich nie należy. Ale był z nią taki problem, że ABSOLUTNIE nigdzie nie było testerów. Zrażona zakupami perfum w ciemno, nie chciałam ryzykować. Co prawda jedna koleżanka je miała i strasznie mi się na niej podobały, ale nie byłam pewna... Teraz się zdecydowałam i mimo trudnych początków, chyba się do niej przekonam;) Ważne, aby nie przesadzić, bo jest dusząca mimo mocno cytrusowych opisów;)))

A co to jest? CALVIN KLEIN In2U




W konkursie z okazji Dnia Kobiet, wygrałam pakę niespodzianek od FARO. Znalazł się tam między innymi duży ręcznik, który będzie idealny na siłkę. A haft jest chyba w nim najlepszy:D


 


W kwestii kosmetycznej mocno testuję ostatnio Bielendę, której dostawę zapewniły mi Drogerie Marysieńka





A teraz klucz programu, czyli bransoletki ekologiczne Sznurałki 

Bardzo lubię wszystko co jest eko, ale na to bym nie wpadła:) Bo Sznurałki to wyjątkowa i ekologiczna biżuteria z t-shirtów z zawieszkami ze srebra, złota i różowego złota. Moje mają małe logo i kotwice.




















Różowa bransoletka ma piękny odcień, który genialnie komponuje się choćby z białym zegarkiem. Będzie też ekstra do opalonej skóry latem. Ta wersja ma dodatki w najmodniejszym rose gold.

Śliwkowa ze srebrnymi dodatkami jest znacznie mniejsza. Na szczęście mam bardzo szczupły nadgarstek, ale mam też córeczkę i to chyba ona będzie ją nosić latem do marynarskich stylizacji;)

Obie bransoletki są bardzo fajne, stylowe no i... ekologiczne. 








Na koniec szybkie selfie z luźnym, weekendowym strojem dnia;) 

Spodnie i bluza: H&M
Zegarek: TKMaxx
Różowa bransoletka: Sznurałki
Patriotyczny T-shirt z hasłem Chwała Bohaterom: Magna Husaria
O tej koszulce też wkrótce będzie głośno:)




Chcecie więcej postów ze stylizacjami? 


Hi:)

It's time to show you my last inspirations. All because of the spring, cleaning, new clothes etc. I was on a shopping detox for almost two years (pregnancy, labour, overweight). But I said enough...

First change: little room.  



New deco tips: a lovely heart from Fill the shape big cotton balls and an eco bouquet from Pani Błyskotka in an old vase. There's also a guardian angel. I know it's very colorful, but it's quite cute for little babies;)


I've bought finally perfume (Calvin Klein In2U). I was dreaming about it for months, but I couldn't get any sample to get to know the smell. But I took the risk and after about 2 weeks I think this smell fits me;) At the beginning wasn't so easy;)))


I won a package of gifts in one Women's day contest. And this was FARO Look at these cute towel with a slogan: Superwoman;)


Last weeks I tested Bielenda cosmetics. This delivery was from Drogerie Marysieńka




And now the point of the post: Sznurałki bracelets.

I really like everything hand-made and eco. But these bracelets impressed me. Everything made with old T-shirts plus silver, goldplated charms (rose gold is also available). 


Look at the little logo and an anchor - will be perfect for summer, marine style.

Pink bracelet is amazing, beatiful colour. My perfect combination for now is with a white jelly watch. A hint of pearls and crystals is my favourite;) Just can't wait for the summer. I think rose gold will be the smash hit!

Next bracelet is prune with silver and is really small, will be perfect even for little babies:) And actually my wrist is really thin, so I can fit it:)


Both bracelets are very stylish, hand-made and eco:)


At the end check my OOTD:

Jeggins and a jumper: H&M
Watch: TKMaxx
Patriotic T-shirt: Magna Husaria

You'll see this amazing T-shirt soon:)

If you like my outfit, I can show you more my fasion inspirations:)








 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate

Obserwatorzy