czwartek, 24 marca 2016

Revitalash - czyli duet idealny/ Revitalash - my perfect duet

Cześć:)

Zapewne wszyscy w Internecie słyszeli legendy o odżywce do rzęs Revitalash. Ja też słyszałam i długo o niej marzyłam;) Ostatnimi czasy jednak, w moje ręce trafiło coś innego:)

A mianowicie duet do rzęs marki Revitalash. Jest to baza i tusz do rzęs. Produkty te dostałam podczas krakowskiego Świątecznego Spotkania Blogerek.






Jak widać, obydwa specyfiki mają nadawać objętości. Czy tak jest naprawdę???










Po pierwsze baza. 

Revitalash Perfect Primer pielęgnuje i przygotowuje rzęsy do aplikacji tuszu. Wygładza rzęsy ułatwiając nałożenie maskary. Pokrywa je jedwabiście matową formułą, dzięki której tusz trzyma się lepiej. Niebieski kolor sprawia, że oczy wyglądają na większe i bardziej błyszczące. Podkreśla kolor oczu i wzmacnia kolor tuszu. Odżywia rzęsy i chroni je przed łamaniem. Zwiększa efekt Twoich rzęs. Podwaja objętość rzęs. Podkręca i układa rzęsy. Potęguje efekt tuszu do rzęs
i wydłuża jego trwałość.

Cena: 70 zł / 7,39 ml.







Sklad: Water/Aqua/Eau, Glyceryl Stearate, C18-36 Acid Triglyceride, VP/Methacrylamide/Vinyl Imidazole Copolymer, Cetyl Palmitate, Stearic Acid, Euphoria Cerifera (Candelilla) Wax, Propylene Glycol, Steareth-20, Copernicia Cerifera (Carnauba) Wax, PVP, Steareth-2, Caprylyl Glycol, Triethanolamine, Phenoxyethanol, Hydroxyethylcellulose, Magnesium Aluminum Silicate, Urtica Dioica (Nettle) Extract, Glycerin, Myristoyl Pentapeptide-17, Panthenol, Chlorphenesin, Sericin, Disodium EDTA. 

Nieodłączne EDTA nie dal kobiet w ciąży i mam karmiących;)


Kiedy otworzyłam opakowanie, myślałam, że to tusz o tak intensywnym chabrowym kolorze;) Jednak, okazało się, że to faktycznie baza:) Ma klasyczną, rzadką szczoteczkę, co po latach silikonowych olbrzymów może być lekkim szokiem;) Ale, jak wiadomo, to tylko kwestia wprawy.




Teraz faza druga: tusz. Tu już się uspokoiłam, bo na opakowaniu jak wół napisane RAVEN, czyli kruk. Byłam uratowana;) Przynajmniej tusz będzie czarny, jak noc:)






Maskara Volumizing Revitalash to innowacyjny tusz do rzęs. Specjalna receptura produktu oraz zaprojektowana do niej szczoteczka maksymalizuje wygląd rzęs.
Uniwersalny tusz do rzęs Revitalash Volumizing Mascara dostępny jest w dwóch kolorach.

Cena: ok. 90 zł / 7,39 ml.


Zarówno tusz jak i baza mają takie same szczoteczki i dość płynną konsystencję, dlatego trzeba sporo uwagi, żeby nie zrobić sobie krzywdy. Z początku dość łatwo zrobić się na... pandę;) Ale z czasem każdy produkt troszkę gęstnieje i staje się jakby łatwiejszy w obsłudze;) Poza tym nasza ręka też przyzwyczaja się do nowej formy aplikacji. Ja przynajmniej mam tak z każdym nowym tuszem, że na początku się obrażam i strzelam fochem;))) A o dwóch tygodniach okazuje się, że to miłość mojego życia:P Tu było podobnie. Zestaw bardzo przypadł mi do gustu i z chęcią używam go codziennie.  


Hi:)

I am 100 % sure, that everyone has heard something about Revitalash products. I was dreaming about one conditioner, but finally I've got lash duet: volumizing primer and a mascara. That was a gift from Kraków Meet Bloggers.

First step: base or rather volumizing primer.

This means special care and extra volume. Both with Revitalash mascara are perfect duo. Deep blue colour has also sense - that helps our eyes look more relaxed;) And it's easy to cover with carbon blac mascara.

Price: 70PLN for 7,39ml.

Ingredients: Water/Aqua/Eau, Glyceryl Stearate, C18-36 Acid Triglyceride, VP/Methacrylamide/Vinyl Imidazole Copolymer, Cetyl Palmitate, Stearic Acid, Euphoria Cerifera (Candelilla) Wax, Propylene Glycol, Steareth-20, Copernicia Cerifera (Carnauba) Wax, PVP, Steareth-2, Caprylyl Glycol, Triethanolamine, Phenoxyethanol, Hydroxyethylcellulose, Magnesium Aluminum Silicate, Urtica Dioica (Nettle) Extract, Glycerin, Myristoyl Pentapeptide-17, Panthenol, Chlorphenesin, Sericin, Disodium EDTA.
I said EDTA - NOPE, not for pregnant and breastfeeding women.

I was completely shocked when I opened this product. Blue, really? I thought it's just another creepy mascara;) Thnx God - this was an amazing primer! Typical brush is not so popular at the moment, but it's really cozy:)


Now it's time for mascara.

The colour is: RAVEN. I like it! There's also another one colour available;) The brush is typical, rather small and thin. But quite nice and cozy:)

Price: 90PLN for 7,39 ml.

I like both products. At the beginning it's quite hard to get used to this type of brushes, but after one week everything seems to be ok;) Now this duet is my favourite in a daily make-up:)




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate

Obserwatorzy