poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Efekt botoksu bez igły z DermoFuture/ Botox effect without a needle with DermoFuture

Cześć:)

Jestem wielką orędowniczką naturalnej pielęgnacji i prostych rozwiązań, ale wiem, że w pewnym wieku;) czasem trzeba czegoś mocniejszego:) I nie mam tu na myśli drinka mającego pomóc zapomnieć, bynajmniej:))) Raczej myślałam o botoksie... Choć wiem też ile szkód może on wyrządzić ludzkiej twarzy. No i te igły... Brrrrr... Na szczęście znalazło się dla mnie rozwiązanie! Szybko, tanio, bezboleśnie - zapraszam na recenzję strzykawy od DermoFuture:)








Spójrzcie tylko na hasła z opakowania. Ja to kupuję:)


Producent obiecuje nam efekt odmładzający w 5 minut! Łał, fajnie! Szybciej niż
w gabinecie i nie boli - pomyślałam.

 





 



Ponoć jest to najmocniejszy krem przeciwzmarszczkowy, który działa głęboko
i błyskawicznie, zmniejszając oznaki starzenia. Zawiera innowacyjny kompleks 3–HER RAPIDWRINKLE, który działa jak botoks. Zapobiega wiotczeniu i utrzymuje nawilżenie skóry.
Wypełniacz natychmiastowo odżywia cerę, zmniejszając widoczność zmarszczek, co czyni ją gładką i świeżą.



 


 
Regularne stosowanie:

  • znacznie zmniejszy widoczność zmarszczek;
  • spłyci zmarszczki od wewnątrz;
  • spowolni powstawanie nowych linii i bruzd;
  • ujednolici cerę;
  • zlikwiduje rozszerzone pory;
  • zwiększy gęstość i elastyczność skóry;
  • wyrówna koloryt skóry, usuwając przebarwienia.

 





 
Krem do każdego  rodzaju skóry, szczególnie dojrzałej. Sińce i worki pod oczami też mu nie straszne. Może być stosowany z makijażem i bez niego.





 

Pojemność 10 ml, cena ok. 50 zł.



Główny składnik to Acetyl Hexapeptide-8 czyli słabsza pochodna jadu kiełbasianego stosowanego w botoksie. Działa on już na powierzchni skóry, nie wymaga wstrzykiwania i działań inwazyjnych, do tego jej działanie nie upośledza całkowicie mimiki twarzy. 








Krem jest dość lekki i przyjemnie się go nakłada. Ja nie czuję żadnego dyskomfortu ani szczypania. Po prostu szybko i ładnie się wchłania. Opakowanie jest dość oryginalne, może odstraszać tych, którzy mdleją przy pobieraniu krwi;) Strzykawa słusznych gabarytów może potem posłużyć jako zabawny gadżet na bal przebierańców. Zapach kremu jest tak delikatny, że ja go nawet nie wyczuwam. Zwykle nakładam go na noc masując twarz parę minut. Nie widzę spektakularnych efektów, ale w sumie nie bardzo mam co wypełniać póki co;) Na szczęście, mikrobruzdy które mam na czole udaje mi się jakoś rozprasować i nie potrzebuję większych interwencji, ale... Od lat działam zgodnie z zasadą, że lepiej zapobiegać niż leczyć:) Także dbajmy o siebie kompleksowo a nie będziemy musiały brać kredytów na chirurga-plastyka:D Wystarczy krem za 5 dych:DDD



Hi:)


I love natural care products and simple life but I know that we all need something really special from time to time;) Especially around 30:) Botox? Maybe... But without a needle this time:) Check my new test - Botox effect wit DermoFuture. With this cream we should get younger in 5 minutes. Can you imagine;)?


This seems to be the strongest anti-wrinkle cream with very fast effects. With 3-HER RAPIDWRINKLE complex it's just like a botox, but quite lighter. Will be perfect for every skin type, especially mature one. Shadows under somebody's eyes won't be a challenge;) You can apply this cream under the make-up, of course.

For 10 ml you'll pay about 50 PLN.

Main ingredient (Acetyl Hexapeptide-8) is a lighter version of botulin. It's active on the skin already, without injections and our facial impression won't be threatened.

This cream is quite light and I really liked it. Syringe package is quite funny gadgetry, but I'm not afraid of needles so it's ok:) The smell is also delicate. I like to apply this product evenings when I have few minutes to massage my face for a while to get better results. To be honest, I don't have ugly wrinkles yet, so for me it was just a prevention:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate

Obserwatorzy