piątek, 8 kwietnia 2016

Lubicie bransoletki motywacyjne? Polecam oktiwa.pl / Do you like motivation bracelets? Check oktiwa.pl

Cześć:)

Ostatnio w domu mieliśmy mały szpital. Wszyscy po kolei chorowaliśmy. I to teraz, kiedy praktycznie zima odeszła w siną dal... Mało tego nałożyło mi się jeszcze kilka innych spraw, zobowiązań itd. Dlatego nie miałam wprost siły, by walczyć:/ Na szczęście wyszło słonko, a z szafy wyłoniły się kolorowe ciuchy i dodatki. Wśród nich dwa cudne pierścionki i bransoletka motywacyjna w iście rozweselających barwach:) Tego mi było trzeba!


Polecam Wam stronę http://oktiwa.pl/

Znajdziecie tam ręcznie robioną biżuterię: bransoletki, naszyjniki, pierścionki
i kolczyki. Tu każdy znajdzie coś dla siebie, na każdą okazję i na każdą kieszeń;)

Ja znalazłam tu przecudne pierścionki czy może raczej obrączki;) Coś a la Apart - tak mi się przynajmniej kojarzą. Ale! O niebo piękniejsze! Efekt, jaki dają na palcach jest nieziemski.
Zwielokrotniony błysk tych maleńkich koralików zniewala swym urokiem i czarem. Czegoś takiego do tej pory nie widziałam i wy zapewne też nie:) Tylko spójrzcie na te cudeńka. Dodam tylko, że zupełnie nie widzę problemu w miksowaniu złotej
i srebrnej biżuterii, dlatego noszę oba pierścionki razem, tzn. jeden na prawej, drugi na lewej dłoni;)









Wszystkie pierścionki znajdziecie tutaj


Nie mogłam sobie też odmówić tej wiosennie optymistycznej bransoletki z wielce do mnie pasującą sentencją: Nigdy się nie poddawaj! Powinnam mieć ją chyba przyklejoną do nadgarstka na stałe, żeby czasem w chwili zwątpienia o tym nie zapomnieć;)











Więcej bransoletek w każdym stylu znajdziecie tu


Biżuteria, którą wybrałam jest tak uniwersalna, że pasuje mi do wszystkiego i na każdy sezon. Zimą będzie ekstra do grubych swetrów i bluz dresowych, a latem do czego dusza zapragnie:) Myślę, że zobaczycie ją tu jeszcze nie raz...

Zachęcam również do polubienia Oktiwy na FB: klik



A na koniec NIESPODZIANKA dla Was:) RABACIK!


Na hasło DOBRAKARMAIWONY 10 % rabatu do 30.04.2016. Szybko, szybko!!!



Hi:)


Unfortunately we spent last three weeks at home with flu:/ Now? In the spring time? So, as you can see I was powerless and quite demotivated. Plus other problems and commitments... Thanks God sun is shining again and I am very happy for the spring and upcoming summer, fancy clothes and colorful jewellery... Look what I got: two amazing rings and a bracelet.

Check: http://oktiwa.pl/

You can find there: bracelets, necklaces, rings and earrings. I saw there my rings, something similar like in Apart, but much more beautiful. And this glowy effect - amazing! Bling bling 100 %. I couldn't believe... Simple but effective. I like to mix gold and silver, so I wear them both;)

I fell in love with this lovely, colorful bracelet with Never Never give up! I think I should even sleep with it just in case not to foget about it;)

This jewellery is also quite universal and I can wear it all year long: for summer dresses and with solid sweathers.

Check also Oktiwa via FB: click
Last. but not least I have a small discount for you:)

If you add a special code DOBRAKARMAIWONY you'll get minus 10 % discount till the end of April. Run fast:) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate

Obserwatorzy