poniedziałek, 9 maja 2016

Moja droga do bycia znowu FIT - olejek przeciwcellulitowy Hemel/ My fit way of life with Hemel anti-cellulite body oil

Hej:)

Dziś powiem Wam parę słów o olejku przeciwcellulitowym na bazie ziół. Stosowałam go już jakiś czas temu i nagle okazało się, że utraciłam tamte zdjęcia:/// Tak więc post opieczętowany będzie tylko jedną fotką:((( Olejek Hemel to wyjątkowa kompozycja naturalnych składników, która pomaga w redukcji znienawidzonej pomarańczowej skórki. 







Olejek przeciwcellulitowy Hemel doskonale pobudza krążenie, co znacznie wpływa na efektywne likwidowanie cellulitu. Odpowiadają za to ekstrakty roślinne w nim zawarte. Odpowiednia kombinacja aktywnych składników pomaga rozłożyć 
i wyeliminować pomarańczową skórkę z podskórnej tkanki łącznej. Aktywne składniki mają także pielęgnujący wpływ na skórę narażoną na problemy z cellulitem, zapobiega jego powstawaniu czy nawracaniu. 

Sposób użycia: Stosować dwa razy dziennie, masując intensywnie. Niestety
z braku czasu, aplikowałam tylko wieczorem, po kąpieli masując do góry;)

Składniki aktywne: olejki eteryczne (lawendowy, cytrynowy, jałowcowy, geraniowy, rozmarynowy, bazyliowy), witaminy, minerały i oligoelementy.

Pełny skład: Paraffinum liquidum, Lavandula Angustifolia Oil, Citrus Medica Limonum Oil, Juniperus Communis Oil, Geranium Maculatum Oil, Rosmarinus Officinalis Oil, Ocimum Basilicum Oil, Tocopherol.

Pojemność: 200 ml.


Żeby było jasne: na pewno żaden kosmetyk nie czyni cudów i nas nie odchudzi, odmłodzi etc. Ważne jest kompleksowe działanie na wielu płaszczyznach. Przede wszystkim zdrowa, zbilansowana dieta, potem dostosowany do naszej kondycji
i stanu zdrowia trening (wytrzymałość czy interwały?) A do tego oczywiście odpowiednia pielęgnacja. I nie na tydzień, miesiąc, rok, dietę... Na zawsze. Trzeba zmienić swoje przyzwyczajenia na zawsze. Inaczej efekty będą krótkotrwałe
i ucierpi tylko na tym nasza psychika. Zrozumiałe też jest, że nie zawsze mamy czas na tak kompleksowe działanie. Sama się o tym codziennie przekonuję. Mając dziecko, czas płynie zupełnie inaczej, jakimś swoim dziwnym rytmem i nie rzadko brakuje mi go po prostu na najzwyklejsze zajęcia. I tak często jest coś ważniejszego niż siłka, ale nigdy nie zapominam o demakijażu i pielęgnacji poszczególnych partii ciała. Jest to tym bardziej ważne, kiedy chcemy osiagnąć konkretne rezultaty.


Olejek Hemel zauroczył mnie swym składem - uwielbiam naturalne kosmetyki!
Z wielką ciekawością zaczęłam go używać. Plastikowa butla kryła w sobie wielce wydajny produkt. Stosowany raz dziennie starczył mi niemal na trzy miesiące. Smarowałam nim uda i pośladki. Nakładałam zaraz po kąpieli na jeszcze wilgotną skórę. Na pierwszy plan wychodził jego arcy intensywny zapach - ziołowy, zielny, jak świeżo skoszona łąka razy tysiąc! Na początku był nawet dość uciążliwy, ale z czasem do niego przywykłam. Po chwili na udach czułam lekkie mrowienie
i grzanie;) Niestety jakiegoś spektakularnego efektu nie zauważyłam po jednej butli. Być może to kwestia mojego smarowania się nim tylko raz dziennie. Albo zbyt rzadkie treningi... A może fakt, iż jako matka ciągle karmiąca, nie mogę wprowadzić w życie restrykcyjnej diety na początek... Na pewno nie będę ustawać w bojach
i o powrót do formy zawalczę;) Co do samego opakowania, jest ono dość ascetyczne. Plastik i naklejka plus parę słów po polsku. Z etykiety doczytałam, że to produkt serbski. Z chęcią wypróbuję inne specyfiki marki Hemel. Może coś do stóp???



Znacie Hemel i ich produkty?

Zapraszam nhttp://www.hemel.pl/ i na fan page na FB: klik 


Hey:)

Today few words about natural anti-cellulite body oil. It's based on herbs and plants extracts. Unfortunately I lost my pictures and I have only one:/ You have to apply it twice a day and massage gently. I didn't have time and I was using it only once.

Ingredients:
Paraffinum liquidum, Lavandula Angustifolia Oil, Citrus Medica Limonum Oil, Juniperus Communis Oil, Geranium Maculatum Oil, Rosmarinus Officinalis Oil, Ocimum Basilicum Oil, Tocopherol.
Plastic bottle: 200 ml.

Rememebr, that you won't loose any kilo without permanent changes: diet, training, special care. Of course, if you're a mother you don't have time but it's worthy;)

I loved these ingredients, everything natural oils. I used it for about 3 months (hips and tighs, straight after my evening bath, on a wet skin). First impression smell - very intensive, strange - extra herbal. Plus this tingle effect. After one doze I couldn't see any change. i think it was too short and besides I'm still a breastfeeding mom and I can't be on a special diet... But I won't give up and  still believe I'm gonna be fit again;) Last, package: plastic bottle with a sticker and few words in Polish. I got to know it was from Serbia. Do you know Hemel products?
 

  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate

Obserwatorzy