niedziela, 1 maja 2016

Ziaja Multimodeling, czyli ciąg dalszy pociążowej pielęgnacji przed latem:)/ Ziaja Multimodeling - my next after-pregnancy daily care

Heloł:)


Witajcie:) dziś mam recenzję dwóch produktów Ziai, nie tylko dla ciężarnych;) Raczej dla wszystkich, którzy spieszą z pomocą swojej figurze... Bo o siebie i swoje ciało trzeba dbać przez cały rok - nie tylko przed latem;))) Zobaczcie czym ostatnio ja się smarowałam:)








Wybrałam serum antycellulitowe i reduktor rozstępów. Tych drugich na szczęście nie mam - pomyślałam tylko o konkretnej regeneracji.







Ziaja Multimodeling Reduktor różowych rozstępów i rozstępów trwałych
z kolagenem i elastyną


Jego zadaniem jest niwelowanie rozstępów - zarówno świeżych jak i tych białych, utrwalonych. Odpowiedni również dla kobiet po porodzie. Lekka konsystencja serum i bardzo świeży, niespotykany zapach daje uczucie komfortu i swobody.

Smarowałam się nim raz dziennie, wieczorem, w okolicach brzucha, ud, pupy, bioder. Na szczęście nie mam rozstępów, ale bardzo lubię tego typu kosmetyki. Wierzę, że są one w stanie coś zdziałać dla naszej skóry. Ważne jest sumienne
i systematyczne nakładanie na konkretne partie ciała. Moim jedynym problemem jest kilka nadprogramowych kilogramów, które próbuję zgubić w sposób naturalny i nie bardzo drastyczny, ponieważ jako matka karmiąca nie mogę przejść na swoją ulubioną dietę;) Oczywiście podstawą jest intensywne ćwiczenie kilka razy
w tygodniu. Ja - staram się być na zajęciach fitness 3-4 razy w tygodniu, ale czasem zdarza mi się jakaś przymusowa przerwa:/// Bardzo nad tym ubolewam, ale niestety nie zależy to ode mnie. Na szczęście wrócił do mnie rower po ciąży i zamierzam jeździć najczęściej, jak się da;)













Ziaja Multimodeling Serum do Ciała antycellulitowe z aktywnością substancji wyszczuplających i ujędrniających


Dość fajny balsam o lekkiej konsystencji i świeżym zapachu. Szybko się wchłania
i śmiało mogłam używać obu produktów po orzeźwiającym prysznicu po treningu. Razem tworzyły zgrany duet. Tego kosmetyku używałam do smarowania nóg, ramion, rąk i pleców. Tak to sobie podzieliłam. Oczywiście najlepsze efekty uzyskamy aplikując go po peelingu.













W składzie znienawidzone parabeny, których unikać powinny kobiety w ciąży i matki karmiące. 


Oba produkty znajdziecie choćby tutaj: http://www.drogeriemarysienka.pl/
Zachęcam również do polubienia Drogerii na FB: klik



Hello:)


Today next review. This time two after pregnancy products from Ziaja. That seems to be very helpful when you want to loose some weight;) I chose anticellulite serum and a special cream to reduce stretch marks.


Ziaja Multimodeling to reduce stretch marks - should reduce all types of stretch marks. It's safe even straight after a labour. Light texture and fresh aroma are also in plus.

I applied it once a day, evenings after my zesty shower in a gym;) My area was: belly, hips, butt. I don't have any stretch marks but I need to help my skin. The very first thing is: systematically applying. My problem is: few kilos. But, until I am a breastfeeding I can't start my fav drastic diet... Of course, the most important thing is GYM. I'm trying to attend my trainings 3 or even 4 times a week, but sometimes I just can't beacuse my child is sick or I have to stay at home... Uhhh, my plan for now is to add bike cruises;)


I like both of them, but anticellulite serum contains parabens, which are forbidden for pregnant and breastfeeding women.

You'll find them here: http://www.drogeriemarysienka.pl/
And via FB: click
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate

Obserwatorzy