niedziela, 19 czerwca 2016

Olej kokosowy i dezodorant całkiem naturalny - odkrycie roku!/ Coconut oil plus natural and safe deo - my no 1!

Cześć:)

Zdrowy tryb życia, eko żywność i naturalne kosmetyki to mój konik;) I chyba nie tylko mój, bo większość społeczeństwa deklaruje chęć i zainteresowanie tematem:) Bardzo się z tego cieszę i zapraszam na dość nietypowy post poniekąd kulinarny;))) Jesteście ciekawi? Podpowiem tylko, że głównym składnikiem będzie olej kokosowy i że ucieszą się wszyscy alergicy:) Zapraszam!






O oleju kokosowym zostało już chyba powiedziane wszystko.  Dlatego nie będę się powtarzać. Zainteresowani znajdą wszystkie informacje w internecie;) Powiem tylko, że olej Olini jest idealny na zimno, do smażenia a także w kosmetyce (włosy, skóra no i pielęgnacja bobasków). Ma także działanie antybakteryjne, antywirusowe i przeciwgrzybicze. Regeneruje skórę i paznokcie. Ja postanowiłam użyć go do jeszcze innego celu:) Zrobiłam swój pierwszy, zdrowy
i przede wszystkim skuteczny dezodorant!






Jako, że bardzo trudno mi kupić dezodorant, który nie będzie mnie uczulał, postanowiłam zrobić coś sama:) Przekopałam cały internet, znalazłam przepis, wymieszałam i ... testowałam przez jakiś czas. A teraz czas na wyniki:

  • produkt naturalny
  • krótki skład
  • tani
  • zdrowy
  • bezpieczny
  • działa!
  • nie uczula
  • nie pozostawia żadnych plam






Czy trzeba Wam jeszcze czegoś więcej??? Ahaaa, przepisu;) Polecam serdecznie wszystkim, zwłaszcza alergikom!




Składniki:

  • 1/4 szkl. sody oczyszczonej
  • 3-4 łyżki oleju kokosowego






Całość wymieszać i przełożyć do słoika lub czystego pojemniczka. Proste;)?

 









Przez dłuższy czas testowałam mój pierwszy własnoręcznie wykonany kosmetyk. Po pierwsze działa i nie szkodzi. Nie zostawia tłustych ani białych plam. Praktycznie od razu całkowicie się wchłania. W kontakcie z palcami i skórą natychmiast się topi. Łatwo i przyjemnie się nakłada. Działa wręcz leczniczo, tzn. koi moją swędzącą skórę już po kilku dniach. Znam kilka marek produkujących w miarę łagodne dezodoranty kulkowe, ale większość z nich po prostu na mnie nie działała:/// Okazało się, że winne były po prostu żyjące na naszej skórze bakterie. Nagle - cudowne ozdrowienie - po kilku aplikacjach mojego kokosowego antyperspirantu, działały nawet tamte specyfiki;) Wystarczyło podleczyć skórę:) Także polecam
z całego serca olej kokosowy nie tylko do smażenia:) Warto też używać go przy grillowaniu, do smarowania, do past kanapkowych. Ale też do smarowania delikatnej skórki bobasiąt i mieć go w swojej kosmetyczce! Warto;)

Do mojego przepisu użyłam nierafinowanego oleju kokosowego Olini. Jest to mała rodzinna firma, która tłoczy oleje ręcznie i to na bieżąco:) W swej ofercie posiada liczne oleje i ziarna a także ciekawe zestawy, np. Dla mamy i maluszka, dla seniorów, na odchudzanie... Świetna alternatywa na zdrowy prezent:) Cały asortyment dostępny na olini.pl

A olej kokosowy do kupienia tutaj

Zapraszam również do śledzenia Olini na FB: klik a także na Instragramie: @olinipl


Hi:)

Fit life, eco food and natural cosmetics are really in at the moment. I've got also today quite fit post for you, a typical smart recipe;) Simple, fast and easy - with coconut oil.

I'm sure you heard everything about coconut oil and if not you can find basic informations in the internet. I'll tell you that coconut oil from Olini will be perfect for salads, fried dishes and for your hair, body, nails and even for babies. But my best achievement is: a hand-made natural deo. I am allergy sufferer and I couldn't buy myself any safe and effective antiperspirant. I was searching for weeks and I found a great recipe. After long tests-phase I'm ready to publish this mystery mixture;)

It's:

  • natural
  • 2 ingredients
  • cheap
  • healthy
  • safe
  • it works!
  • safe for allergy sufferers
  • won't leave any spots

Check it out!

Ingredients:

  • 1/4 cup of baking soda
  • 3-4 tablespoons of coconut oil

Mix it all and keep in a jar or any other plastic box.

For me it was just like a medicine. After few days my skin was regenerated and not itchy;) I recommend you this DIY cosmetic and coconut oil ffrom Olini in general. This is a small family business. They produce different oils. Everything fresh and clean for you. Check the offer here: olini.pl

My coconut oil available here


Check whole offer via FB: click and instagram: @olinipl
 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate

Obserwatorzy