niedziela, 28 sierpnia 2016

Naturalny makijaż z kosmetykami Felicea/ Natural make-up with Felicea

Cześć:)

Jak wiecie zapewne jestem eko świrem:) A takim na maxa stałam się na początku ciąży, kiedy to zaczęłam z uwagą analizować składy wszystkich kosmetyków, żywności, środków czystości... Najbardziej bolał mnie fakt, że praktycznie wszystkie moje ówcześnie ulubione kosmetyki musiały pójść w odstawkę:/// I nagle okazało się, że nie mam się czym malować?!? Szukałam czegoś w sieci i natknęłam się na firmę Felicea. Polska marka produkująca eko kolorówkę??? To jest to! - pomyślałam i zapragnęłam przetestować WSZYSTKO;)






W moje ręce wpadły kredki: do powiek, brwi i ust. Po wielu miesiącach stosowania mogę już coś o nich powiedzieć:) Zapraszam zatem na recenzję.

Felicea to pierwsza polska marka kolorowych kosmetyków naturalnych. Jest ona wynikiem marzeń i realnych potrzeb. Powstała w przeciągu dwóch lat w rodzinnym gronie:) Efekty pracy możecie podziwiać poniżej:)






Moje ulubione trio to: granatowa kredka do powiek nr 63, brązowa kredka do brwi
i różowa konturówka do ust.

W ofercie marki znaleźć można: kredki do oczu, kredki do ust, korektory, cienie do powiek w kredce, błyszczyki, szminki oraz pomadki ochronne. Każdy
z produktów Felicea zawiera tylko naturalne składniki. To między innymi: wosk pszczeli, witamina E, olej kokosowy, masło shea, olej rycynowy oraz mineralne pigmenty. Każdy produkt dostępny jest w minimum 3 różnych odcieniach, co obecnie daje możliwość wyboru spośród ponad 30 różnych kosmetyków.

Felicea stawia na transparentność, dlatego mimo, że nie jest to wymóg konieczny, posiada drobiazgowy opis składu każdego z produktów. Wyszczególnione są nawet najmniejsze ilości użytych komponentów – znaleźć je można w sklepie Felicea przy każdym z kosmetyków. W ten sposób marka pragnie zapewnić swoim klientom poczucie pełnego komfortu i bezpieczeństwa.

Kosmetyki Felicea od początku do końca tworzone są w jednym miejscu, w którym znajdują się: specjalistyczne laboratorium z zespołem doświadczonych biotechnologów, linia produkcyjna, magazyn i drukarnia - daje to gwarancję pełnej kontroli nad procesem produkcji. Fabryka ta posiada certyfikaty dobrych praktyk produkcyjnych GMP (Good Manufacturing Practise).





Konturówka podkreśla kształt ust, może także służyć jako baza pod szminkę, przedłużając jej trwałość. Dzięki naturalnym składnikom konturówka zmiękcza, pielęgnuje i wygładza skórę ust, nie tworząc na niej tłustej warstwy. Kosmetyk równomiernie się rozprowadza, nie pozostawiając smug. Dostępna w sześciu wariantach kolorystycznych. 

Moje konturówki do ust to naturalne odcienie: jeden różowy (73), drugi w kolorze ust (74). A teraz kilka słów o ich składzie:


Olej z nasion rącznika pospolitego, odżywia i wygładza naskórek. Zawarte w olejach roślinnych Niezbędne Nienasycone Kwasy Tłuszczowe (NNKT) tworzą barierę ochronną i regenerują naskórek, przeciwdziałają utracie wody, hamując w ten sposób procesy starzenia skóry. Woski Candelilla pielęgnuje, wygładza i natłuszcza skórę. Naturalny minerał z grupy krzemianów - talk, nadaje kosmetykom gładkości, a na skórze łagodzi podrażnienia. Wosk pszczeli znany jest ze swych właściwości regeneracyjnych i odżywczych. Witamina E, – antyutleniacz – działa kojąco
i regenerująco, hamuje procesy starzenia skóry. W konturówkach użyto tylko naturalnych barwinków, w tym Miki, która nadaje perłowego połysku.






Idealna kredka do podkreślania kształtu i koloru brwi. Kremowa konsystencja sprawia, że nakłada się ją lekko i równo. Zawarte w kredce naturalne pigmenty są trwałe i idealnie komponują się z różnymi rodzajami karnacji. Dostępna w trzech wariantach kolorystycznych. 


Kredki zawierają tylko naturalne barwniki żółty, czerwony i czarny. 




Kredki do powiek dostępne są w sześciu kolorach. Zawierają tylko naturalne barwinki, a także mikę, która nadaje perłowego połysku.
  
Granatową nr 63 polecam każdej kobiecie, będzie idealna dla każdego typu urody. Jest to piękny, zgaszony kolor, który pasuje zarówno na dzień solo jak też komponuje się w bardziej skomplikowanych/ wysublimowanych mieszankach cieni. Jedynie kredka zielona się u mnie nie sprawdziła (mimo, iż mam brązowe oczy
a zieleń wprost uwielbiam!). Ten odcień jest w moim odczuciu zbyt krzykliwy i nie wygląda szlachetnie;) Miałam również wrażenie, że zbyt szybko kreska znikała 
z powieki, rozmazywała się...














Bardzo polecam produkty tej firmy, bo ich składy mnie zachwyciły swą prostotą
i naturalnością. Ceny również są bardzo przyjazne dlatego warto kupić coś na próbę:) Być może się zakochacie, jak ja;))) Po więcej zapraszam na stronkę http://felicea.pl/
Teraz z chęcią przetestowałabym jakiś podkład:) Znacie markę Felicea? 
Hi:)

You know that I am an eco freak, hah? I am since I was pregnant. I checked all ingredients around me. The worst thing was a fact, that almost everything from a drugstore is a completely disaster... Chemicals everywhere... Thanks God, I discovered Felicea. Polish brand with natural cosmetics only. I wanted to test everything!

First batch: eyelid, eyebrow and lip pencils. After few months I can say something about them. So, let's see.

Felicea is a Polish, family brand which raised in two years. You can buy: eyelid pencils, lip pencils, concealers, eyeshadow pencils, lip glosses, lipsticks and lip balms. Everything with natural ingredients only. Mainly: bees wax, vit. E, coconut oil, shea butter, castor oil, mineral pigment. You can choose at least 3 colours each.


My favourite trio: deep blue eyelid pencil no 63, brown eyebrow pencil and a rose lip pencil.
As I told you, everything 100 % natural: ingredients, colorants, preservatives...

My smash hit and a daily must-have was this deep blue pencil - this is a very universal colour, perfect for every single make-up (daily, with solo line or more artistic visage). In my opinion only green pencil was too psychedelic;) I love green eyeshadows because my eyes are hazel:) But this one wasn't facial;)

In general I recommend you these cosmetics because of simple and natural ingredients. I also like the prizes. Next thing will be a natural foundation for sure:) Check all products here: http://felicea.pl/

Do you know Felicea?
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate

Obserwatorzy