piątek, 28 lipca 2017

Kozie mleko letnim opatrunkiem dla skóry

Cześć:)

Ostatnie ciepłe dni starałam się wykorzystać na maxa spędzając czas na świeżym powietrzu. Oczywiście przy okazji udało mi się trochę opalić. Prawdziwym ukojeniem po całodziennych szaleństwach jest oczywiście chłodny prysznic. Całkiem przypadkowo trafiłam na żel i mleczko do ciała z kozim mlekiem o tak ciekawym zapachu i delikatnym działaniu...



Oba kosmetyki to tylko część serii pielęgnacyjnej polskiej firmy Vellie. Na pierwszy ogień u mnie poszedł duet: mleczny żel pod prysznic z prowitaminą B5
i allantoliną i kremowe mleczko do ciała z ekstraktem z aloesu i grejfruta
. Obydwa produkty pozytywnie mnie zaskoczyły. Oba kosmetyki mają po 500 ml
i kosztują odpowiednio ok. 10 i 15 zł. 




Lubię opakowania z pompką, więc tu duży plus dla mleczka. Pompki zdecydowanie brakuje przy żelu do mycia, bo byłoby po prostu wygodniej;) Podobają mi się proste, schludne opakowania, bez zbędnych ozdobników. Konsystencja mocno mleczna
i kremowa bardzo mi odpowiada i jest oczywiście zapowiedzią zapachu, który wcale nie jest aż tak oczywisty... Szczerze powiedziawszy jest dość zmysłowy, kobiecy, pudrowy. Lekko piżmowy?!? Tak mi się kojarzy. 





Aplikacja obu kosmetyków to czysta przyjemność.Najlepsze w tym wszystkim jest to, że zapach ten naprawdę długo się utrzymuje!!! 





Żel jest dość delikatny, nie wysusza mojej skóry. Mleczko jest lejące, lekkie, szybko się wchłania. Idealne na letnie wieczory!






Łagodzące i nawilżające skórę mleczko do ciała Vellie, oferowane w wygodnej butelce z pompką. Zawartość protein koziego mleka oraz wyciągu z aloesu
i grejpfruta gwarantuje szczególną pielęgnację każdego rodzaju skóry. Produkt działa kojąco oraz zabezpiecza komórki skórne przed szybką utratą wody. Lekka, kremowa konsystencja zapewnia bezproblemowe wchłanianie.





Cała seria dostępna w sieci Drogerie Marysieńkahttp://www.drogeriemarysienka.pl/
Zapraszam również na fan page Drogerii na Facebook'u: klik Marysieńka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate

Obserwatorzy