niedziela, 23 lipca 2017

JOY in me, czyli czysta przyjemność z jogi!

Ahoj!

Dziś chcę Wam pokazać przesyłkę, o której marzyłam już od kilku dobrych miesięcy. Oglądałam, wzdychałam no i... mam! O czym mowa? O przecudownej, profesjonalnej, moje własnej, prywatnej, osobistej macie do jogi od JOY in me:)





Odkąd ćwiczę dość intensywnie, ciągle marzę o własnej macie. Raz, że to zdecydowanie bardziej higieniczne. Dwa - fajnie jest mieć coś bardziej spersonalizowanego;) Wiecie jak to jest;) Motywacja, trochę też lansik, te sprawy... Niby miałam już na oku jedną matę jednej z komercyjnych, wiodących prym na rynku sportowej odzieży, marki... Ale! Kiedy tylko na Facebook'u zobaczyłam profil firmy JOY in me, ich zachwycające zdjęcia z mojej ukochanej Indonezji i wzory mat, w tym ekologicznych!, byłam zakochana!!! Ciężko tylko było mi wybrać wzór, bo wszystkie mają moc! Są niezwykle urzekające i potrafią oddać nasz charakter;)






Ostatecznie zdecydowałam się na wzór Tropical Mood, który jak się okazuje idealnie wpisuje się w aktualne trendy wnętrzarskie. Wszędzie bowiem mnóstwo zieleni, liści, motywów palm itd. Żegnaj zgrzebna Skandynawio! Ahoj przygodo!!! Wybór był o tyle prosty, że zieleń to jeden z moich ulubionych kolorów, kocham też egzotykę i marzy mi się wyprawa do indonezyjskiej dżungli (ciągle wierzę, że to jeszcze przede mną;)). Paczka przyszła do mnie w ekspresowym tempie i była idealnie zapakowana. Sam kontakt ze sklepem był czystą przyjemnością. Także gorąco polecam, bo naprawdę warto!




Mata JOY in me w porównaniu z innymi, komercyjnymi produktami jest zdecydowanie bardziej ciężka, solidnie wykonana, grubsza, totalnie nie da się na niej poślizgnąć, idealnie amortyzuje, wierzchnia powłoka jest tak mila w dotyku, że już kilka razy zdarzyło mi się użyć jej na plaży (także kamienistej) zamiast kocyka;) Od spodu mamy jodełkowany bieżnik, co dodatkowo poprawia stabilność podczas intensywnych wygibasów;) A w dodatku jest ekologiczna, wykonana z naturalnego kauczuku! I można prać ją w pralce! Czego można chcieć więcej?!? Aaaa, wygląda jeszcze bosko i jest obietnicą dzikiej przygody w dalekich stronach!





W kwestiach technicznych:

Mata jest zdecydowanie dłuższa i cięższa niż te dostępne na siłowniach


wymiary: 183 x 61 cm 
grubość: 3 mm, waga: 2.4 kg 
skład: naturalny kauczuk

Idealna do dynamicznej jogi, hot jogi, bikram jogi, pilates oraz do każdego rodzaju ćwiczeń o wysokiej intensywności.





DYNAMICZNA PRZYCZEPNOŚĆ
Zapewnia dynamiczną przyczepność, która aktywuje się wraz ze wzrostem intensywności praktyki. Im bardziej jesteśmy rozgrzani tym lepsza przyczepność. 





PŁYNNOŚĆ
Gwarantuje niezwykłą płynność przejść w sekwencjach. 





AMORTYZACJA I STABILIZACJA
Grubość i gęstość kauczuku zapewnia stabilizację oraz wzmocniona amortyzację dla stawów, chroniąc kolana i biodra od ucisków podczas ćwiczeń. 






JODEŁKOWY BIEŻNIK
Bieżnik o jodełkowym wzorze zapewnia ciągłą przyczepność do podłoża i sprawia, że mata nie zmienia położenia podczas ćwiczeń oraz nie odwija się na brzegach.





SKŁAD
Mata składa się z bazy wykonanej z naturalnego kauczuku oraz z wierzchniej warstwy wykonanej delikatnej ultra absorbującej mikrofibry. Naturalny kauczuk jest w 100% biodegradowalny i przyjazny dla środowiska. Mata nie zawiera ołowiu, kadmu oraz lateksów i sylikonów. Nadaje się do recyklingu. Dzięki procesowi zgrzewania warstw z procesu produkcyjnego zostały wyeliminowane potencjalne toksyczne kleje. Mikrofibra została zadrukowana farbami na bazie wody.





INSTRUKCJA PIELĘGNACJI
Najlepiej przecierać matę zwilżoną ściereczką. W razie trwalszych zabrudzeń można prać w pralce w max 30 stopniach. Nie suszyć w suszarkach i nie używać detergentów. Rozłożyć do wyschnięcia. W celu przyspieszenia procesu schnięcia można owinąć matę ręcznikiem. Dłuższa, bezpośrednia ekspozycja na światło słoneczne może przyspieszyć proces biodegradacji.

DLA LEPSZEJ PRZYCZEPNOŚCI
Przyczepność maty jest aktywowana wraz ze wzrostem intensywności praktyki. Im bardziej rozgrzane dłonie i stopy tym mata zyskuje na przyczepności. Mata najlepiej sprawdza się podczas dynamicznej jogi w ciepłym otoczeniu. Przy pierwszych asanach warto skupić się na mocniejszym naciskaniu dłoni i stóp do maty. Podczas pierwszych praktyk mata może wydawać się lekko śliska, to normalne. Już po kilku użyciach mikrofibra stanie się bardziej chropowata, a przyczepność optymalna.

WSKAZÓWKA
Aby od razu aktywować przyczepność zwilż dłonie i stopy wodą, lub delikatnie spryskaj matę wodą.






Jest to najpiękniejszy prezent od wielu, wielu miesięcy, którym mogę cieszyć się każdego dnia! Mata jest przepiękna, sprawdza się idealnie podczas sztang, HIITa, jogi, animal flow i ćwiczeń w terenie. Ja jestem zakochana, a Ty? Coś czuję, że mata będzie pojawiać się tu często, nie tylko jako tło do zdjęć:) Tym razem mata pojechała ze mną do mojej ukochanej Białki Tatrzańskiej i na Przełom Białki. Te miejsca również polecam! Miałam chrapkę na ćwiczenia z widokiem... na Tatry Wysokie... Niestety tym razem pogoda postawiła na swoim i nie udzieliła mi pozwolenia, ale nic to! Nadrobię następnym razem ofc;)





Serdecznie zapraszam na fan page JOY in me na FB: klik
I na stronę internetową Firmy: http://joyinme.co/
Bezpośredni link do mojej maty Tropical Moodklik

2 komentarze:

  1. Naturalna mata - wow, to brzmi świetnie. Ja obecnie ćwiczę na dywanie. Muszę pomyśleć w końcu o tym, by to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komfort i BHP najważniejsze;)! A jaki design!!! Polecam!

      Usuń

Translate

Obserwatorzy