wtorek, 16 grudnia 2014

Prezenty ręcznie robione/ Handmade gifts

Witajcie:)

Ostatnio w krakowskim M1 przez ponad tydzień mieliśmy okazję obkupić się w rzeczy niezwykłe. Odbywał się tu świąteczny kiermasz. A kupić można było dosłownie wszystko, oczywiście handmade: świece, koszulki, filcowe ubrania i ozdoby, ceramikę, szkło ozdobne, biżuterię, ubranka
i akcesoria dziecięce, przy nas robione skórzane paski do spodni na wymiar i wiele wiele innych.
Ja, jak co roku ruszyłam na łowy prezentowe. I nie zawiodłam się. Udało mi się kupić kilka naprawdę oryginalnych gadżetów. Zdjęć niestety, z wiadomych względów, nie będzie;)
Pozwolę sobie tylko „wrzucić” moje ulubione stoisko:)


Hello:)
Last days we've got a Christmas Fair or better Bazaar in our M1 mall in Cracow. We could buy many handmade decorations/ gifts, like: candles, t-shirts, felt clothes and deco, ceramic, glass, jewellery, clothes and accessories for children, leather belts made especially for us and much more.
I was hunting for christmas gifts. And thanks God, I wasn't disappointed;) I bought few very original itmes. I won't publish any photos before Christmas:)
Here you go only one stand:) Enjoy!









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate

Obserwatorzy