środa, 28 stycznia 2015

Paletka LAVERA – moja recenzja/ LAVERA palette – my review

Hej:)


dziś mam dla Was recenzję paletki cieni LAVERA.

Wiem, jest to wpis z gatunku dla mnie nowych;), ponieważ od niedawna mam wreszcie fajny aparat:)
A po drugie nie mogę sobie tych zdjęć zrobić sama tak, jakbym chciała, więc wybaczcie:)))

Markę LAVERA kojarzyłam do tej pory z eko-pielęgnacją. Nie miałam pojęcia, że jest tu też kolorówka. Moją uwagę od początku przykuła ta mini-paletka cieni. W dodatku neutralne, matowe brązy były tym, o czym już od jakiegoś czasu marzyłam. Nie mogłam się tylko zdecydować na markę. I kiedy dowiedziałam się o tym właśnie zestawie, wiedziałam, że to miłość;)

Jeśli ktoś miałby ochotę, radziłabym szybciej niż ja podjąć decyzję, bo ponoć jest to edycja limitowana. W opakowaniu mamy kremowy rozświetlacz, mineralny, trwały cień do powiek i dwa cienie wypiekane z delikatnym, metalicznym wykończeniem. Na szczęście nie ma tu mowy o żadnym brokacie! To po prostu nudziakowy zestaw bardzo codzienny. Bez użycia dodatkowych kolorów, mógłby grać make up no make up;) Rozświetlacz jest bardzo delikatny i może być stosowany również na innych partiach twarzy. Cieni można używać na sucho i mokro. Produkt jest przebadany dermatologicznie i okulistycznie, może być używany przez kontaktowców;)

Po szczegółowy opis i skład surowcowy zapraszam tutaj: 


Paletka ma solidne opakowanie, szczelnie się zamyka, jest nieduża. Przy nakładaniu pędzlami trochę się brudzi wewnątrz, ale to naturalne;)


Hey:)

today, I've got a review – this will be LAVERA make up kit.


This post is kinda strange for me, because I don't know my camera yet;) and of course I couldn't took these pictures by myself:) so...

This brand LAVERA means for me natural cosmetics, like creams, body butter, shower gel etc. I didn't know they have also colorful cosmetics. So, when I saw this kit, I fell in love from the first sight. Neutral, matt bronze was my dream ever. I was searching for my perfect set. And finally this is it! So if you want to buy it, do it fast, because it's probably limited edition. 

There is a creamy highlighter, mineral, permanent eyeshadow and 2 baked lightly metallic eyeshadows and no glitter inside! It's typical nude set for everyday makeup. Highlighter is very delicate and you can use it everywhere. Eyeshadows could be used wet and dry. This product is approved by dermatologist, oculist and of course can be used with contact lenses.

More info here:

This palette has solid closure, it's not big, convenient. By using with brushes some dust stayed of course inside, but I think it's normal.







Poniżej mój dzisiejszy zwykły makijaż:) Na dolnej powiece namalowałam sobie morską kreskę cieniem Inglot Double Sparkle pod kolor bluzy;))) Cienie zawsze nakładam na bazę w celu podbicia koloru
i przedłużenia jego trwałości. Tu, zdjęcia robione po 15-tej, czyli po kilku godzinach od nałożenia;) Cienie ładnie się nakładają, rozprowadzają i łączą ze sobą. Są drobno zmielone, nie osypują się pod okiem. W wersji na sucho dają przyjemny, bardzo naturalny efekt. Mimo, iż mam mocno brązowe tęczówki, ten zestaw świetnie się prezentuje. Już nie mogę doczekać się okazji, żeby użyć ich na mokro
z dodatkiem złotej, brokatowej kreski na górnej powiece i czernią na linii wodnej. 
Ogólnie paletka robi bardzo dobre wrażenie i ten zestaw kolorystyczny w jednym opakowaniu jest absolutną podstawą w każdej kosmetyczce. Cena może wydawać się dość wysoka, ale bywają promocje, no i skład jest tego wart!


My daily makeup:) On my lower eyelid I've got cyan line made with Inglot Double Sparkle eyeshadow. I always use eyeshadow base just to highlight colours and make them longer;) These pictures were taken after 3 o'clock, so few hours with my makeup. Eyeshadows from Lavera are very easy to wear, they fit together and it's very simple to blend them. It's also small milled, no cascade under your eyelids;) I can't wait to wear them wet with a golden, glitter line on upper eyelids and black kajal on the water line. This palette is an absolutely must have on every dressing table. The price seems to be quite high, but there are promotions and the ingredients – it's just worthy!









Na nosie widzimy efekty działania korundu kosmetycznego. Postanowiłam wyjść ze skóry jeszcze przed wiosną;) dlatego muszę się liczyć z łuszczeniem i drobnymi skórkami tu i ówdzie;)

Can't you see my nose? It's corundum/ alumina – I wanted to clean my face before upcoming spring;)




Do napisania. Miłego!
C U soon. Have a nice day!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate

Obserwatorzy