sobota, 28 lutego 2015

Płynne złoto z apteki/ Liquid gold from the pharmacy

Witajcie, 

jak zapewne wiecie jestem uzależniona od stosowania olejków
w codziennej pielęgnacji. Nabrało to dla mnie dodatkowego znaczenia odkąd jestem w ciąży i zależy mi na dobrej kondycji mojej skóry. Wprawdzie głęboko wierzę, że moje zaprawione w sportowych bojach ciało nie zbuntuje się do końca, bo póki co jest bardzo dobrze:)


Dziś przychodzę z recenzją produktu z Manufaktury Aptecznej. Mowa tu o olejku arganowym.



Hello:)

I am addicted to natural oils in my daily routine. Especially pregnant women should take care of their bodies. Today I've got a review for you and this is argan oil from Manufaktura Apteczna.





Kto jeszcze nie czytał, zapraszam:
znajdziecie tu szczegółowy opis produktu. Ja ze swojej strony mogę dodać, że opakowanie o pojemności 100 ml jest dość wydajne. Przy stosowaniu na twarz i/ lub włosy byłoby nawet baaardzo wydajne. Ja swoją butlę zużyłam głównie na duże partie ciała: uda, biodra, brzuch
i piersi. Skóra w tym miejscu jest ładnie napięta, ma zdrowy koloryt, jest dobrze nawilżona i odżywiona. Nic jej nie brakuje, no i póki co rozstępów brak:)))

Olej ma bardzo delikatny i przyjemny zapach, bardzo szybko i ładnie się wchłania, nie zostawia tłustych plam na ubraniu i ma jeden najlepszy skutek uboczny: świetnie odżywia paznokcie. Moje stały się widocznie mocniejsze i bardziej elastyczne (?) Chodzi o to, że nawet jeśli już udało mi się wyhodować długie paznokcie, to zawsze nadchodził moment krytyczny, kiedy to któryś łamał się przy samej nasadzie jako pierwszy. Przy pewnej długości, moje paznokcie stawały się bardzo kruche. Teraz ten problem zniknął. Oprócz tego, niecałe dwa tygodnie temu oparzyłam sobie palec w zgięciu. Była to ranka mała, ale miejsce niefortunne. Bolało i ciągle się urażałam. Po kilkunastu dniach, po oparzeniu nie ma śladu. Ładnie się wygoiło, nie mam blizny, ani ciemniejszego placka. O tego typu działaniu oleju arganowego słyszałam wielokrotnie, ale szczerze powiedziawszy nie dowierzałam.

Bardzo ładnie sprawował się również na twarzy: mojej trzydziestoletniej i okazjonalnie na maminej – trzydzieści lat więcej;)
i ustach! Załączona pipeta ułatwia aplikację. Użyłam go na włosy, tutaj działanie też bez zarzutu. Wprawdzie mógłby być moim jedynym
i uniwersalnym kosmetykiem, ale Manufaktura musiałaby zacząć rozlewać go chyba do litrowych butelek;)))


Warto również zwrócić uwagę na aktualne certyfikaty produktu: ECOCERT, USDA Organic i EU Organic farming.


If you missed my previous post click here:
http://dobrakarmaiwony.blogspot.com/2015/02/olej-arganowy-z-manufaktury-aptecznej.html

A bottle 100 ml is really productive. If you like to use it for your face and/ or hair it will be long lasting. I used my oil for huge parts of my body: thigs, hips, belly and breast. My skin is more tight, has nice and fresh colour, it's nourished and moistured. And no stretch marks, whoaaa! But, you know two months left;)

This oil has a nice and delicate smell, it's absorbent, not soiling and it's the best nail medicine ever! My nails became stronger and more elastic (?) Even when I had long nails I knew it from the very first beginning that one day day one nail will be first... and then blood and pain:/ Now it's gone, my nails are more flexible. And almost two weeks ago I burned my finger and now it's gone. I heard also about it, but I couldn't believe. It works, really!

I tried to use it for my face and hair and it was also great. Pipette added in our set is very helpful. For me this could be only one universal product but I need to have it in 1 liter can;)))

This product has also international certificates: ECOCERT, USDA Organic and EU Organic farming.























Po więcej informacji odsyłam na stronę firmy: 
i na fan page na Facebooku:  


and via Facebook:  


Z całego serca wszystkim ten produkt polecam. Myślę, że przyda się również do pielęgnacji Maluszka:)

Chętnych zapraszam na zakupy tutaj: http://www.ceneo.pl/24036134

I kindly recommend you this product. I think it will be perfect even for my Little Baby:)

If you want to buy this argan oil click here: http://www.ceneo.pl/24036134







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate

Obserwatorzy