poniedziałek, 2 marca 2015

MD - biżuteria – pomysł na prezent/ MD-biżuteria – if you're looking for a gift

Cześć:)


dziś chcę Wam pokazać piękny i unikatowy naszyjnik, jaki dostałam od MD - biżuteria. Zajrzyjcie koniecznie na ich fan page na Facebooku:

Znajdziecie tam oryginalną, nowoczesną autorską biżuterię w 100 % hand-made. Czyli coś, co ja osobiście uwielbiam najbardziej! Wielokrotnie powtarzam, że tylko dzięki hand-made mamy szansę wyglądać oryginalnie i wyróżnić się z tłumu. Możemy mieć wpływ na to, co nosimy i zamówić coś, co do nas zupełnie pasuje.

Mnie urzekły tutaj proste formy, kolory, futurystyczne kształty pierścionków i bransolet. Tym razem wybrałam jednak długi wisior, ponieważ nie miałam nic takiego póki co;)

Spójrzcie tylko, jak opakowane przychodzi nasze zamówienie:


Pudełeczko jest tak urocze, że w tej formie jest już bardzo gustownym i eleganckim prezentem nie potrzebującym żadnych dodatkowych upiększeń;)/ This box is really elegant and ready to give;)


Wybrałam sobie długi wisior, który świetnie prezentuje się z białą bokserką, sukienką i swetrzyskiem;)/ I chose long pendant. It's perfect with white t-shirt, dress or a sweater.








Wkrótce więcej konkretnych stylizacji. Tymczasem zachęcam do zapoznania się z ofertą firmy MD - biżuteria, bo warto. Wspierajmy polskich artystów hand-made:)

More outfits soon. Check MD - biżuteria on Facebook and stay inspired. Support Polish hand-made artist – it's worthy:)




Na koniec moja mała przyjemność z rana;)
Last, enjoy the little things;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate

Obserwatorzy