wtorek, 24 marca 2015

Podstawy pielęgnacji z L'azel Active/ My basic face care with L'azel Active

Hej:)

dziś z samego rana post o podstawach pielęgnacji: demakijażu
i produkcie do twarzy
. Wszystko za sprawą firmy L'azel Activehttp://lazelactive.pl/

Przyznaję, że wcześniej nie znałam tych produktów, ani nawet nie słyszałam o takiej marce. Pierwszy raz zetknęłam się z nią na Facebooku. Trochę poczytałam, wzięłam udział w konkursie i wygrałam esencję nawilżającą do twarzy

Produkt na pierwszy rzut oka wygląda bardzo profesjonalnie i tak aptecznie;) Zapakowany jest w butelkę z ciemnego szkła z pipetą
i kartonik, którego szata graficzny przywodzi na myśl dermokosmetyki,
a szczególnie te z La Roche-Posay;)))


Zdaniem producenta esencja ta ma rozświetlać i usuwać przebarwienia,
a także wygładzać skórę. Ja ze swoją twarzą na szczęście nie mam większych problemów. Mimo wieku naprawdę mogę wyjść z domu bez mocnego makijażu, bo nie mam potrzeby maskowania jakichś niedoskonałości. W kwestii zmarszczek też źle nie jest. Myślę, że to kwestia dobrych nawyków, dokładnego demakijażu i przede wszystkim regularnej i systematycznej pielęgnacji. Ja esencję nakładam rano pod swój krem:) Ma ona delikatną i łatwo wchłanialną konsystencję, praktycznie nie pachnie. Nie lepi się, ładnie współpracuje z dalszymi kremami, nie warzy makijażu. Ogólnie jestem bardzo zadowolona, produkt spełnia moje oczekiwania. 
Jedyny minusik za paraben w składzie.


Hey:)

today on early morning a very fast post about my basic face care: make-up remover and moisturising essence from L'azel Active: http://lazelactive.pl/


I haven't heard about this brand and its products. First I saw it on FB. There was a contest and I was the winner;) My prize: moisturising face essence.


It looks very proffesional and medicine like;)
We receive this product in a dark bottle made of glass with pipette plus paper package and it looks kinda familiar, something like La Roche-Posay;)))

More info about this product here: click


This essence should brighten your skin, reduce discoloration and polish our skin. I don't have such problems on my that's why I'm not so demanding;) I just apply this product in the morning after face cleaning and before my cream. The texture is really delicate and it's completely absorbent. In my opinion is odourless. It's not sticky, cooperates with other comsetics and brands, won't ruin your make-up. I really like this product and I can recommend it. Only one bad thing: paraben! 






Jakiś czas temu dostałam do testów całkiem nowy dla mnie produkt,
o tajemniczej nazwie nawilżający puder do mycia twarzy
http://lazelactive.pl/nawilzajacy-puder-do-mycia-twarzy/
Nigdy się żadnym pudrem nie myłam, więc podeszłam do niego jak, nie przymierzając, pies do jeża. Raczej ostrożnie, z rezerwą, trochę nie dowierzając... I jakież było moje zdziwienie, kiedy okazało się, że to jeden z lepszych produktów, jakich używałam do tej pory! 

Puder dostajemy w plastikowej butelce z dzióbkiem;) o wadze 30 g. Niby wydaje się to mało, ale proszek jest naprawdę wydajny a efekt, jaki otrzymujemy po użyciu jest godny zachodu. 

Dlaczego tak uwielbiam ten produkt?

Po pierwsze zawiera on stearoiloglutaminian sodu, niewykazującą działania drażniącego i wysuszającego substancję myjącą. Mam już po dziurki w nosie drogeryjnych, żrących detergentów niczym z myjni samochodowej. A po drugie jest to produkt multifunkcyjny, co bardzo mi odpowiada, bo zwykle nie mam czasu ani miejsca na nieskończoną ilość tubek i etapów pielęgnacji na co dzień. I tak: dla oczyszczenia cery wystarczy rozprowadzić puder na zwilżonej skórze twarzy, wymasować chwilę i spłukać całość wodą. W tym momencie już czujemy się baaardzo delikatnie, ale skutecznie oczyszczone. A jeśli mamy chwilkę
i potrzebujemy nawilżenia, wystarczy puder pozostawić na twarzy na kilka minut, aby nasza skóra odżyła;) Jest on zupełnie bezzapachowy, nie zawiera agresywnych detergentów ani konserwantów. Póki co jeden
z ulubieńców. 

Szczerze powiedziawszy mam ochotę na więcej;) Może tym razem coś dla ciała... i duszy???


And few weeks ago I got also something like: moisturising face cleaning powder: click

It's hard to imagine how should I clean my face with this? But, it's GREAT! This is white powder in a 30 g plastic bottle. Hmmm, you think it's not much? Yes, but it's really productive and multifunctional. Might be used as make-up remover and as a moisturising face mask. It depends how long are you gonna stay in your bathroom. Application is very simple. Just to clean your face, take a bit of powder, apply and massage using your fingers, then drain with water. If you need a mask, leave it for few minutes and then clean your face as usual. For me this is the most delicate cleaning product ever. No detergents and preservatives inside!


Now, I would like to test something for my body;)




Oba produkty jeszcze w opakowaniach./ Both products wrapped.


Lubię to!/ I really like it!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate

Obserwatorzy