sobota, 4 kwietnia 2015

Lawendowy Dom - inspiracje/ Lavender House - inspirations

Hejka:)


dziś recenzja bardzo fajnej i mocno inspirującej książki - Lawendowy Dom Beaty Lipov.

Przyda się na pewno w taki dzień, jak dziś:) Czy jesteście gotowi na Święta? Wszystko zrobione? Można świętować???

Autorkę znałam z książki kucharskiej i blogosfery;) Bardzo ucieszyła mnie ta pozycja, ponieważ jest to zapis bloga w pigułce, który zawsze mam pod ręką, w kuchni. W książce mamy podział na pory roku i zajęcia, a także dekoracje i przepisy kulinarne dla nich charakterystyczne. Całość okraszona smakowitymi zdjęciami autorstwa Lubomira Lipova.

A co o całym przedsięwzięciu sądzi sama autorka?

Lawendowy dom jest miejscem szczególnym. To po prostu mój styl życia – pisze na swoim blogu Beata Lipov.

Powiem szczerze, mnie taki styl życia bardzo odpowiada i chętnie przeglądam tego typu książki, albumy. W kwestii przepisów kulinarnych, póki co wypróbowałam jeden, który okazał się... pudłem. A to naprawdę rzadko mi się zdarza;) Bo na kuchni trochę się znam. Nie jestem profesjonalistką, wiadomo, ale lata doświadczeń i jako-takie pojęcie zrobiły swoje;) Dlatego zawsze wszystkim radzę skonfrontować każdy nowy przepis w internecie. Tam czasem można trafić na jakieś konstruktywne komentarze i uwagi, które pomogą podjąć decyzję lub rozwieją wątpliwości. Przygotuję dla Was wpis z tym konkretnym przykładem przepisu niedopracowanego;) Zdradzę tylko, że będą to bułeczki;)))

Książkę fajnie się ogląda, czyta, można się przy niej zrelaksować. Będzie również świetna na prezent, bo nie jest typową księgą kucharską, raczej albumem pełnym inspiracji. Dlatego szczerze polecam:)


Hey:)

today a review - this will be a nice book full of pictures Lawendowy Dom, written by Beata Lipov.

I know this woman wrote a cook book few years ago and she is also a blogger. This book seems to be a compilation of best moments from her carrier.
Whole book is a one year in seasons with pictures, recipes and decorations.

She wrote, that:

Lavender House is her place on Earth and her lifestyle as well. So, do I;)


Well, I have to say, that I tried one recipe and it wasn't good prepared:/
I'm gonna write another post about it, but be always careful and try to compare printed recipes with on-line versions. Sometimes people write something worthy about ingredients or results;)


In general, this book is really nice, could be also a perfect gift:)







Korzystając z okazji chcę złożyć Wam najserdeczniejsze życzenia:)

Wesołych Świąt!
Happy Easter!
Frohe Ostern!

 

Na koniec garść moich tegorocznych dekoracji. Wszystko jest baaardzo kolorowe;)

At the end my few decorations. All pastel and colorful;)




























 


Uwielbiam te piękne chwile, a Wy?
I adore these moments, and you?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate

Obserwatorzy